Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:07:16 GMT

ارتقاء انضباط شهری با فعالیت یگان حفاظت شهرداری

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۹۳۹

ارتقاء انضباط شهری با فعالیت یگان حفاظت شهرداری

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از مجموعه فرماندهی یگان حفاظت شهرداری تهران، با قدردانی از اقتدار یگان حفاظت شهرداری تهران در اجرای انضباط شهری بر ضرورت همکاری مردم، سازمان‌ها و پلیس برای ارتقا انضباط شهری تاکید و خواستار تعامل سازنده شهرداری و مردم با یگان حفاظت برای تأمین نظم و امنیت تا پایان تعطیلات نوروزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، حفظ نظم و انضباط در محیط‌های شهری را امری ضروری و رعایت آن از سوی تمامی اقشار مختلف جامعه را دائمی دانست و تصریح کرد: انضباط شهری بایستی در همه زمان‌ها و مکان‌ها نمود عینی داشته و مختص به مناسبت خاص نباشد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، فرایند جمع‌آوری متکدیان و کارتن‌خواب‌ها، ساماندهی دست‌فروشان و ایجاد امنیت در تفرجگاه‌ها، رفع سد معبر، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و سایر اقدامات مشترک با شهرداری را از اقدامات خوب یگان‌های حفاظت شهرداری عنوان و اظهار امیدواری کرد: مجموعه اقدامات انجام شده منشأ خیر و برکت برای عموم شهروندان باشد.

سردار شرفی در خاتمه سخنان خود انضباط شهری را نماد جامعه توسعه یافته عنوان کرد و از مجموعه شهرداران به خاطر پشتیبانی همه جانبه از یگان‌های حفاظت شهرداری قدردانی و تصریح کرد: پلیس مقتدر و مهربان با تمامی امکانات برای تأمین نظم و انضباط شهروندان به طور شبانه روزی در کنار سایر بخش‌های دولتی و نهادهای اجتماعی حضور فعال دارد.

کد خبر 4574191

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران امنیت اجتماعی انضباط شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ زهرا رنجبر با اشاره به برگزاری جلسه انجمن‌های میراث‌فرهنگی با اعضای شورای شهر و دهیاران افزود:
تعامل بیشتر دهیاران با یگان حفاظت اداره کل و فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بین افراد بومی در دستور کار است.
این جلسه با حضور بخشدار، جانشین فرماندهی یگان حفاظت اداره کل، اعضای شورای شهر و دهیاران برگزار شد.
از میان ۹۱۲ اثر ثبت ملی شده استان مرکزی، ۴۵ مورد در شهرستان زرندیه قرار دارند.

دیگر خبرها

  • ۵۰ هکتار اراضی ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • رفع‌تصرف ۱۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • دستگیری ۴۷ فرد مرتبط با تخلفات میراث‌فرهنگی در البرز
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه