Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: حدود نیمی از شهر آق‌قلا و ۱۰ روستای این شهرستان را آب فرا گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، میرمحمد غراوی معاون امور عمرانی استاندار گلستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیلاب در نیمه شمالی شهر آق‌قلا اظهارداشت: با وجود  همه تلاش‌ها برای هدایت سیلاب به دشت، از ساعت ۱۲ دیشب به‌علت تکمیل ظرفیت گرگان‌رود در محدوده آق‌قلا، سیلاب از شمال وارد این شهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون نیمه شمالی آق‌قلا و حدود ۱۰ روستای این شهرستان را ۱۰ تا ۵۰ سانتی‌متر آب فرا گرفته و رفت‌وآمد در این مناطق تنها با قایق امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه جلسه اضطراری مدیریت بحران به‌ریاست آقای نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در فرمانداری آق‌قلا برگزار شد، ابراز کرد: برق این مناطق قطع و از دیشب، جابه‌جایی و اسکان موقت مردم درحال اجرا است.

به‌گفته معاون عمرانی استاندار گلستان، با مساعد شدن هوا و کاهش ۸۰ مترمکعبی سرریز سد وشمگیر در ثانیه، تلاش‌ها برای امدادرسانی مضاعف انجام و آب شهر امروز تخلیه می‌شود.

غراوی افزود: در حال حاضر نگرانی عمده‌ای برای آق‌قلا نیست اما به‌علت آنکه تا حدود ۱۰ ساعت دیگر سیلاب به گمیشان خواهد رسید، نگرانی داریم.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی به‌موقع، اهالی مناطق در معرض خطر به مناطق امن منتقل شده‌اند و مواد غذایی و امکانات مورد نیاز و نظارت‌های بهداشتی در حال توزیع است.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان از مردم خواست شکیبا باشند و به همکاری خود با نیروهای امدادی ادامه دهند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آق قلا گلستان معاون امور عمرانی استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات عمرانی سفر اول رئیسی به سمنان

استاندار سمنان در آستانه دومین سفر استانی رئیس جمهور از تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات عمرانی در سفر اول رئیسی به استان سمنان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه عمرانی و اقتصادی در استان اقدامات مطلوبی انجام شد، اظهار داشت: سفر اول رئیس‌ جمهور به استان سمنان 145 مصوبه و بیش از 410 ریزپروژه داشت.

وی با اشاره به اعتبارات حوزه عمرانی، گفت: در حوزه عمرانی بیش از چهار هزار میلیارد تومان مصوب شد و خوشبختانه به طور کامل این اعتبار جذب شد.

استاندار سمنان درباره اعتبارات سفر نخست رئیس‌ جمهور به این استان، بیان کرد: در حوزه اقتصادی نیز تا امروز حدود 82 درصد اعتبارات محقق شده است.

هاشمی افزود: این مصوبات مربوط به بانک‌های عامل و پرداخت تسهیلات بود که محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار مصوبات همچنین 24 دستور رئیس جمهور در بازدیدهای جلسه و شورای اداری صادر شد که محقق شده و عملیات اجرایی آن نیز از قبل آغاز شده است.

انتهای پیام/361/

دیگر خبرها

  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • مدیران سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب به خط شدند
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات عمرانی سفر اول رئیسی به سمنان
  • شهردار سی سخت معرفی شد