Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حیدری گفت: لشکر ۵۸ پادگان چهل دختر در ۳ مرحله جان ۳۴۰ نفر از مردم گرفتار در برف و سرما را نجات داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ارتش، امیر «کیومرث حیدری» درباره عملیات کمک‌رسانی، یاری و نجات مسافران گرفتار شده در برف و سرمای چهل دختر گفت: نیرو‌های جان بر کف ارتش خوشبختانه موفق شدند ۲۵۰ نفر را در ساعات اولیه از زیر آوار و برف و بوران شدید که احتمال مرگ آنان متصور بود را نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این افراد بلافاصله به پادگان چهل دختر منتقل شده و امداد‌های اولیه پزشکی، دارویی و درمانی و مقادیر لازم خوراک به آنان داده شده و در محلی گرم اسکان داده شدند و از شب تا صبح مهمان این پادگان بوده‌اند.

 

وی تصریح کرد: امروز صبح هم در ۲ نوبت پرسنل و خدمه لشکر ۵۸ وارد منطقه شده و در یک مرحله جدید جان ۲۰ نفر و در مرحله بعد از آن هم جان ۷۰ نفر را که در اثر شدت بحران که در منطقه حاکم است و زیر برف مدفون شده بودند را نجات دادند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم اعتکاف اعتکاف خبرگزاری شبستان خسارت سیل خسارات سیل گلستان اعتکاف ماه رجب استان بوشهر بارندگی و سیلاب سیل امیر حیدری سیل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام نیروی دریایی پاکستان را ارج می نهیم

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اقدام انسان دوستانه و به موقع نیروی دریایی کشور همسایه و برادر پاکستان در امداد و نجات هشت ماهیگیر سانحه دیده ایرانی در آبهای بین‌المللی را ارج می‌نهیم.

پیوندهای دوستی میان دو ملت ایران و پاکستان، فراتر از مرزهای سرزمینی است.

گفتنی است، نیروی دریایی پاکستان روز دوشنبه اعلام کرد: ناو جنگی «پی ان اس یرموک» نیروی دریایی پاکستان هشت ماهیگیر ایرانی را آب‌های آزاد نجات داد.

به گفته منابع خبری قایق این ماهیگیران ایرانی دچار آتش سوزی شده بود که عملیات اطفا حریق با موفقیت توسط نیروی دریایی پاکستان انجام شد.

کد خبر 6064577 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تقویم ۱۴۰۲ رزم زمینی| ارتقای پهپادی و موشک‌های ضدزره
  • اقدام نیروی دریایی پاکستان را ارج می نهیم
  • رهایی 170 نفر گرفتار در کولاک تکاب
  • منابع مصری: ارتش اشغالگر قصد دارد پس از ماه رمضان به رفح حمله کند
  • شهروند گرفتار در ارتفاعات کوهسرخ خراسان رضوی نجات یافت
  • جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است! (+عکس)
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • (عکس) جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است!