Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کلانی، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در دربی ۸۹ پایتخت بیان کرد: هیچ پیش‌بینی درباره دربی نمی‌توان انجام داد اما امیدوارم بازی دربی طوری پیش رود که مورد توجه هوادران استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پرسپولیس و استقلال تیم‌هایی هستند که مردم به آن‌ها علاقه زیادی دارند و در دوران سختی که وجود دارد، کار این ۲ تیم می‌تواند مردم را خوشحال و از ناراحتی‌هایشان کم کند. 

کلانی درباره انتخاب سرمربی آینده تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: گزینه های مدنظر فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی، ۱۰۰ درصد کسانی هستند که کارنامه خوبی دارند و می توانند به فوتبال ایران کمک کنند. اطلاع دقیقی از گزینه های فدراسیون ندارم به دلیل اینکه در یک یا ۲ جلسه کمیته فنی غایب بودم اما مطمئن باشید هر مربی را بیاوریم و با او قرارداد ببندیم، قرارداد روشنی خواهد بود و او را رسانه ای می کنیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال ادامه داد: قراردادی که امضا می کنیم، ۱۰۰ درصد به سود کشورمان خواهد بود و مطمئن باشید به غیر از آن هم نخواهد بود. 

وی در پایان در مورد میزان آشنایی با رنار و بلان که گفته می شود، گزینه های فدراسیون فوتبال هستند، گفت: این دو مربی را نمی شناسم.

بیشتر بخوانید:

کلانی: تا ۱۰ روز دیگر جانشین کی روش را انتخاب می‌کنیم/ روی تمام تبصره‌های قرارداد مربی جدید تیم ملی نظارت می‌کنم

اسلامیان: نام برانکو و نکونام برای سرمربیگری تیم ملی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح نشده است

زمان جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین کی روش مشخص شد 

انتهای پیام/

اظهارات حسین کلانی درباره انتخاب سرمربی آینده تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، در خبرها آمده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهدی هاشمی‌نسب را به‌دلیل اظهاراتش بعد از بازی استقلال برابر آلومینیوم در اراک، ۵۰‌میلیون تومان جریمه نقدی کرده. طبیعتا نخستین چیزی که بعد از انتشار این خبر به ذهن هواداران فوتبال رسید، این بود که ابتدای فصل گفته شد رقم قرارداد هاشمی‌نسب با استقلال ۵۰‌میلیون تومان است.

در حقیقت دوستان ادعا می‌کردند هاشمی‌نسب خیلی دلی و از روی عشق و علاقه به استقلال پیوسته و فقط همین مقدار قرارداد بسته تا باشگاه از سقف بودجه تجاوز نکند. حالا اما از بخت بد همین ۵۰‌میلیون هم به‌عنوان جریمه از او گرفته خواهد شد. فقط الان نگرانیم وسط این همه گرانی، آقا مهدی چی بخورد و چی بپوشد؟ اصلا هزینه‌های ایاب و ذهابش را از کجا می‌آورد؟ فقط خدا می‌داند!

کد خبر 845358 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند