Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:07:34 GMT

بازدید سرزده رئیس کل بانک مرکزی از صرافی‌های تهران

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۰۲۶

بازدید سرزده رئیس کل بانک مرکزی از صرافی‌های تهران

تهران- ایرنا- رئیس کل بانک مرکزی در سومین روز از سال 98، به طور سرزده از صرافی‌های منتخب بانکی بازدید کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، عبدالناصر همتی در این بازدید ضمن تبریک سال نو به کارکنان صرافی ها و خریداران با خریداران ارز به گفت وگو نشست.
براساس تصمیم بانک مرکزی صرافی های ملی، پارسیان، کارآفرین، رفاه، شهر، سینا، مسکن و تجارت طی امروز و فردا، نیازهای ارزی هموطنان را تأمین می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانک مرکزی، همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی اعلام کرد: باتوجه به ضرورت تداوم ارائه خدمات ارزی به هموطنان عزیز در ایام نوروز، صرافی ‌های بانکی طی روزهای کاری عید نوروز باز هستند و خدمات ارزی به مشتریان خود ارائه می ‌کنند؛ از این رو متقاضیان می ‌توانند برای تأمین نیازهای ارزی خود به صرافی بانکی مراجعه کنند.
اقتصام**2025**9157

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بانك مركزي رئيس كل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده بازرس کل کردستان از بیمارستان کوثر سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این بازدید از محل بستری بیماران، تجهیزات پزشکی و دارویی مورد استفاده و همچنین پرونده‌های پزشکی بیماران، بازرسی و کنترل به عمل آمد.
هواسی بازرس کل استان کردستان گفت: انتظار می‌رود تا مراکز درمانی با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت کشور و اختصاص بودجه کلان به این بخش، در مورد مراقبت از بیماران و خدمات رسانی به آنان، اهتمام بیشتری داشته باشند.
در پایان بازرس کل استان بر رفع مشکلات بخش‌های اورژانس، آی سی یو، جراحی و ارتوپد تاکید و به برخی از پزشکان نیز که از بیماران زیر میزی دریافت میکنند هشدار داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از دو هزار نفر از خدمات بیمارستان دیر در ایام نوروز بهره‌مند شده‌ اند
  • صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر از خدمات بیمارستان دیردر ایام نوروز بهره‌مند شدند
  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • در جدال ارزها با همراهی وکیل متخصص
  • نرخ جدید سود سپرده های بانکی در سال جاری + جزئیات
  • دیپلماسی ارزی فرزین بی سابقه بود
  • سال۱۴۰۳، سال ارتقاء شاخص های عملکردی بانک کارآفرین
  • بهترین ابزار مهار نوسان اخیر ارزی، اوراق گواهی بود
  • بازدید سرزده بازرس کل کردستان از بیمارستان کوثر سنندج