Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ چند روز گذشت، اما کسی خبری از سیل‌زدگان استان گلستان نگرفت، رئیس جمهور تنها به تماس تلفنی با استانداران مازندران و گلستان بسنده کرد و با اینکه سیل مردم شمال کشور را بی‌خانمان کرده است، دکتر روحانی هنوز هم در جنوب کشور به سر می‌بَرد.

پنجمین روز از وقوع سیل بی‌سابقه در گلستان می‌گذرد، سیلی که مردم نجیب ترکمن‌صحرا را آواره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه‌های مختلف به دلیل گستردگی مناطق سیل‌زده قادر به امدادرسانی مطلوب نیستند. تجهیزات لشکر ۳۰، سپاه و بسیج همه پای کار آمده است تا بخشی از رنج مردم سیل‌زده را کم کند.

در چنین شرایطی که استان گلستان اصلا وضعیت خوبی ندارد و سیل عید را به کام آنان تلخ کرده، عدم حضور استاندار انتقادات زیادی را در پی داشته است.

روستا‌های این استان از مراوه‌تپه و گنبدکاووس تا آق‌قلا، بندرترکمن و گمیشان یکی یکی تخلیه شدند، بخش اعظمی از شهر‌ها زیرآب رفته، دسترنج ماه‌ها تلاش کشاورزان نابود شده و آن ۳۷ هزار هکتار زهکشی نیز به کمک مردم نیامده است، اما هنوز خبری از استاندار گلستان نیست.

غیبت استاندار در تمامی جلسه‌های ستاد بحران واکنش‌های تند مردم را در فضای مجازی برانگیخت و حتی نماینده گرگان و آق‌قلا را نیز برای یافتن استاندار دست به دامان شبکه‌های اجتماعی کرد. نبی هزارجریبی با انتشار کلیپی در فضای مجازی گفته است: «آقای استاندار! به عنوان نماینده مردم هرچه با شما تماس گرفتم پاسخ ندادید، برای همین این کلیپ را منتشر کردم تا به دست شما برسد. من روی پُل آق‌قلا منتظر شما هستم».

این در حالی است که سیدمناف هاشمی تمام تلاشش را برای رسیدن به استانداری گلستان به کار بست و برای تحقق آن حتی دست به دامان برخی سرمایه‌داران شده بود، اما در زمان بحران کنار این مردم نیست.

میرمحمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری درباره دلیل غیبت مناف هاشمی در استان گفته بود: «طبق آخرین صحبتی که با استاندار داشتم، ایشان می‌خواست برای فرصتی کوتاه بر سر مزار مادر در روستای هزارجریب حاضر شود و به همین دلیل به آنجا رفت، اما گویا بارش سنگین برف باعث مسدود شدن راه‌ها شده و ایشان نتوانست در منطقه حاضر شود».

اما وزیر کشور دروغ برخی‌ها را رو کرد و گفت: استاندار گلستان در سفر خارجی به سر می‌بَرد. عبدالرضا رحمانی فضلی در گفت‌و‌گوی تلویزیونی صبح امروز گفته است: «استاندار گلستان بیش از یک ماه است که در خارج از کشور است. ایشان قبل از نوروز تقاضای مرخصی داشتند، مشکل خانوادگی برای ایشان پیش آمده و ضرورت داشت که بروند. بنده هم به ایشان گفتم اگر احساس می‌کنید که مشکلی پیش نمی‌آید بروید و با مرخصی ایشان موافقت کردم. ایشان هم گفتند که همه تمهیدات اندیشیده شده و مسئولان هستند و مشکلی پیش نخواهد آمد».   تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
حالا مردم سیل‌زده گلستان مانده‌اند و استانداری که هنوز مشخص نیست چه زمانی قرار است برگردد!

در نبود استاندار، وزیرکشور به همراه برخی وزرا و مسئولان دیگر امروز به گلستان آمده‌اند تا بازدیدی هوایی از مناطق سیل‌زده داشته باشند. سفری که مردم گلستان با توجه به وعده‌های محقق نشده روحانی، چندان امیدی به نتیجه‌بخش بودن آن ندارند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سیل زدگان سیلاب سیل و آبگرفتگی سیل در استان گلستان سیلاب در شمال کشور سیل گلستان سیل در گلستان سیل روستای آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان

علی‌محمد زنگانه عصر امروز یکشنبه در جلسه مشترک با دست اندرکاران مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در مرحله اول برخورد با تخلفات و جرائم انتخاباتی کاملا قاطع و جدی بوده است.

وی افزود: هیچ چیزی بهتر از اجرای مطلوب قانون نیست و در همین راستا تمام اقدامات در مرحله نخست برگزاری انتخابات بر مدار قانون بوده و در این زمینه هیچگونه مماشاتی نشده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تمامی نهاد‌های انتظامی، امنیتی، نظارتی و اجرایی که به هر نحو در برگزاری انتخابات نقش داشتند، برگ زرینی را در مرحله نخست برگزاری انتخابات رقم زدند.

زنگانه افزود: بدون شک دشمن در تلاش بود که در برگزاری این انتخابات خللی را ایجاد کند که هوشیاری همگانی به ویژه هوشمندی دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و نظارتی اجازه نداد تا دشمنان نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند.

وی ادامه داد: ما در موضوع برخورد با تخلف نباید احساسی شویم و در این موضوع متن قانون باید اجرا شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: هر فردی که می‌خواهد در مسیر قانون‌گذاری به مردم خدمت کند خود باید بر مدار قانون حرکت کند و نباید با رفتار‌های خلاف قانون جو جامعه را برهم بزند و به افکار عمومی آسیب برساند.

زنگانه افزود: مسئله انتخابات در استان گلستان هنوز به پایان نرسیده و به هیچ عنوان در برگزاری انتخابات کوتاهی نخواهیم کرد.

استاندار گلستان بیان کرد: مطمئن باشید در برخورد با متخلفان قاطعیم و زمانی برخورد می‌کنیم که برای ما اثبات شده باشد.

زنگانه متذکر شد: تمامی برگزار کنندگان انتخابات به گونه‌ای رفتار و اقدام کنند که هیچگونه ابهامی در برگزاری انتخابات ایجاد نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید
  • دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان را به طور دقیق برآورد کنند
  • هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال ما می‌شود
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • همه دستگاه‌ها در اجرای قانون عفاف و حجاب به وظایف خود عمل کنند
  • کیومرث هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال کشور می شود
  • مناف هاشمی: افتخارآفرینان اصلی شهدا هستند
  • مناف هاشمی: به صورت علی الحساب به فدراسیون‌ها واریزی داشتیم