Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@21:57:51 GMT

آمار تصادف ایام نوروز امسال نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۲۲۴

آمار تصادف ایام نوروز امسال نگران کننده است

سرهنگ نجفی روز شنبه در جریان بازدید از محورهای ارتباطی شرق استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هرچند که طی بررسی های صورت گرفته نسبت به پارسال تاکنون کاهش تصادفات را در جاده های استان داشته ایم اما این آمار بسیار نگران کننده است.
وی اظهار داشت: اکثر این تصادفات بر اثر سرعت زیاد، انحراف به چب ،خواب الودگی و بی توجهی به جلو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده پلیس راه استان کرمان با اشاره به اجرای طرح تعطیلات نوروزی که از 25اسفند آغاز شده و همچنان ادامه دارد، بیان داشت: نیروهای پلیس راه به صورت شبانه روزی در جاده های استان مشغول خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.
سرهنگ نجفی ابراز کرد: عمده تصادفات در جاده های یک طرفه سرعت بالا و در جاده های دو طرفه انحراف به چپ خودروها می باشد که رانندگان باید با رعایت نکات ایمنی در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند .
وی با اشاره به اینکه بدون همکاری رانندگان وخانواده های آنها کاهش تصادفات را نخواهیم داشت بیان کرد: رانندگان احتیاط لازم را در زمینه رانندگی داشته باشند .
فرمانده پلیس راه استان افزود :با توجه به شرایط آب و هوایی استان کرمان امسال حجم مسافرت ها به استان کرمان نسبت به پارسال افزایش یافته است که این امر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را می طلبد .
سرهنگ نجفی نیز توصیه هایی به رانندگان در زمینه سرعت مطمئنه کردو افزود: استفاده از کمر بند ایمنی در رانندگی الزامی می است.
7442/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان کرمان ایام نوروز تصادف خدمت رسانی مسافران و گردشگران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است

تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا ملت درباره آمار تصادفات جاده‌ای در نوروز، گفت: درصد شماره‌گذاری پژو در کشور  ۲۸ درصد است و دخالت این خودرو در تصادفات نوروز ۳۲ درصد بوده است اما این نکته نیز ملاکی برای این نیست که پژو می‌تواند خودرویی پرتصادف باشد.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: مطالبه جدی ۱۴۰۳ ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو است و این موضوع در حال پیگیری است.

منبع: خانه ملت

دیگر خبرها

  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • رانندگان از سفر غیرضروری در سطح استان کرمان خودداری کنند