Web Analytics Made Easy - Statcounter

واران می‌گوید در رئال مادرید خوشحال است ولی تضمینی نداد که در این تیم می‌ماند. 

طرفداری - رافائل واران، مدافع رئال مادرید حاضر نشد به صراحت خبر مربوط به تصمیمش برای جدایی از این تیم را تکذیب کند.

واران که با توجه به سن و سالش، یکی از پرافتخارترین مدافعان دنیا و احتمالا تاریخ فوتبال به شمار می‌رود، فصل خوبی را به لحاظ فردی و تیمی سپری نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که کشف زیدان بود، ظاهرا و بنا به گفته رسانه‌های فرانسوی و مارکا، قصد دارد در پایان فصل به طور جدی گزینه ترک رئال مادرید را بررسی کند. در واقع داستان بسیار جدی‌تر از تنها یک شایعه است و واران این را به دوستان نزدیک خود در رختکن رئال مادرید هم اعلام کرده است.

به گزارش رادیو rmc، واران پس از پیروزی فرانسه مقابل مولداوی در مقدماتی یورو 2020 که خودش زننده گل دوم خروس‌ها بود، به خبرنگاران گفت:

من ذاتا فردی محتاط و کم حرف هستم و وقتی شما چنین شخصیتی دارید، طبعا بیشتر از اینکه خودتان حرف بزنید، حرف‌های بقیه درباره خودتان را می‌شنوید. من در رئال مادرید بازی می‌کنم؛ بزرگ‌ترین باشگاه جهان. در چنین سطحی مدام در معرض چالش قرار دارید و توقعات در بالاترین درجه ممکن است. در مورد شایعات، اینکه گفته می‌شود من از حضور در رئال مادرید خوشحال نیستم، حقیقت ندارد. روی فوتبال و فصل جاری تمرکز کرده‌ام. فصل سختی داشتیم. تمام تلاشم را برای این پیراهن کردم و می‌توانم به این قضیه افتخار کنم. نمی‌توانم همه حرف‌هایی که درباره من زده می‌شود را کنترل کنم. خیلی حرف‌ها زده شد ولی نمی‌توان گفت در رئال مادرید خوشحال نیستم.

واران تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد و بند آزادسازی‌اش هم 500 میلیون یورو است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس

در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است. 

علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • خشم بارسایی‌ها: گل سالم ما را قبول نکردند (عکس)
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم