Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: بیش از 98 هزار و 800 مسافر از آغاز طرح سفرهای نوروزی از طریق پایانه های عمومی خوزستان جابجا شده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد کاهش داشته است.

غلامعباس بهرامی نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح سفرهای نوروزی از 25 اسفند 97 آغاز شده که تاکنون با گذشت هشت روز از این سفرها حدود 60 هزار مسافر درون استانی و 38 هزار و 800 مسافر برون استانی از طریق پایانه‌ های عمومی جابجا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: دلیل کاهش تعداد مسافران از طریق پایانه های حمل و نقل عمومی استان خوزستان در ایام نوروز استفاده از خودروهای شخصی در سفر است.
وی گفت: مسافران برای دریافت بلیت از طریق سایت‌ های اینترنتی، سایت ‌های استانی و سایت‌ های اختصاصی شرکت‌ های حمل و نقل مسافر و پیش‌ فروش حضوری بلیت در محل پایانه‌ های عمومی مسافر، دفاتر مرکزی و سطح شهری شرکت ‌های مسافربری اقدام کنند.
وی با بیان اینکه 166 شرکت حمل و نقل مسافری در استان فعال است، گفت: سامانه های پیام کوتاه 1000142 و 2000141 برای دریافت هرگونه پیشنهاد و انتقاد از عملکرد شرکت های مسافربری برای ارائه بهتر خدمات در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا 23 پایانه مسافربری در خوزستان در حوزه جابجایی مسافر فعالیت می کنند.
7165/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهداري و حمل و نقل جاده اي مسافران نوروزي پايانه هاي حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته حدود ۱۲میلیون و ۶۸۵هزار مسافر در فرودگاه مهرآباد پذیرش شدند

روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: سال گذشته در فرودگاه مهرآباد پروازها و اعزام رشد داشته و حدود ۱۲ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۵۲۰ مسافر پذیرش شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رشد پروازها و اعزام و پذیرش مسافر فرودگاه مهرآباد در سال ۱۴۰۲ از تاریخ اول فروردین تا پایان روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ حدود ۱۲ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۵۲۰ مسافر با ۱۰۹ هزار و ۴۲۳ نشست وبرخاست در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اعزام و پذیرش شدند.

تعداد پروازهای سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن در همین زمان ۲/۴۱ درصد افزایش داشت و در حوزه اعزام و پذیرش در همین بازه زمانی ۲/۵۷ درصد افزایش اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه مهرآباد تجربه شد.

کد خبر 745821

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • سال گذشته حدود ۱۲میلیون و ۶۸۵هزار مسافر در فرودگاه مهرآباد پذیرش شدند
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر