Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@18:14:22 GMT

انهدام مواضع تروریست‌های پ.ک.ک در شمال عراق

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۳۲۸

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش این کشور در منطقه «حافتانین» واقع در شمال عراق علیه مواضع گروه تروریستی پ.ک.ک عملیات هوایی انجام داده است.

بر این اساس، در عملیات هوایی فوق مواضع سلاح، پناهگاه و انبارهای مهمات گروه تروریستی پ.ک.ک مورد هدف قرار گرفته و منهدم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است این عملیات در راستای مبارزه با گروه‌های تروریستی صورت گرفته است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترکیه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از حمله ایران به اسرائیل، عراق و اردن حریم هوایی خود را بستند

وزیر حمل و نقل عراق شنبه شب از بسته شدن حریم هوایی و توقف پرواز در آسمان این کشور خبر داد.

به گزارش زی‌سان به نقل از تسنیم، این تصمیم بعد از رؤیت پهپاد‌های ایرانی در آسمان عراق گرفته شده است. سه تن از مقامات امنیتی عراقی در گفتگو با الجزیره و رویترز مشاهده پهپاد‌های ایرانی بر فراز اسمان عراق را تأیید کردند.

دولت اردن نیز همزمان با انتشار گزارش‌هایی از شروع عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم اسرائیل، حریم خود را بست و پرواز‌ها را کلا کنسل کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل اعلام کرد از ساعت ۱ بامداد حریم هوایی در اراضی اشغالی بسته خواهد شد. بر اساس اعلام این رسانه فرودگاه بن گوریون تل آویو امشب به مدت ۳ ساعت تعطیل خواهد شد.

رسانه‌ها و سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل ساعتی پیش از شروع عملیات تلافی جویانه ایران علیه این رژیم خبر دادند و مدعی شدند که ایران با پهپاد و موشک‌های کروز به سمت اراضی اشغالی فلسطین عملیات انجام داده است و انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر این پهپاد‌ها به حریم هوایی رژیم اسرائیل برسد.

tags # سپاه ، ایران ، اسرائیل سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • روزنامه عبری: ایران مهمترین پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد
  • مواضع دیده‌بانی پدافند هوایی شمال شرق کشور ارزیابی شد
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • موساد به اردوگاه الهول سوریه نفوذ کرد
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه
  • قدردانی از انهدام قابل ملاحظه مواضع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی
  • انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریست صهیونیستی/ هشدار به دولت تروریستی آمریکا
  • انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی
  • بعد از حمله ایران به اسرائیل، عراق و اردن حریم هوایی خود را بستند