Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:44:00 GMT

۱۰ فروردین زمان دقیق خزانه‌ گیری شالیزارها

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۳۶۴

۱۰ فروردین زمان دقیق خزانه‌ گیری شالیزارها

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران از بارندگی در مناطق مرکزی وشرقی استان در روز‌های آینده خبر داد و گفت: بارندگی‌ها تا ظهر چهارشنبه ادامه دارد و کانون پراکنش بارندگی نیز در ارتفاعات هزارجریب نکا و بهشهر، ارتفاعات کیاسر، چهاردانگه و دودانگه ساری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سامانه جدید بارشی از فردا در غرب استان آغاز می‌شود افزود: پیش بینی می‌شود شدت این بارش‌ها در مقایسه با بارش چند روز گذشته کمتر باشد، اما برنجکاران برای خزانه گیری برنج دیرتر اقدام کنند.

مدیرکل هواشناسی مازندران افزود:زمان دقیق خزانه گیری شالیزارهای استان را ۱۰ فروردین اعلام کرد و از کشاورزان خواست با دریافت آخرین اطلاعات هواشناسی در زمینه کشت برنج در شالیزا‌های خود اقدام کنند.

سیل به بخش کشاورزی مازندران خسارت وارد کرد

شهیدی فر مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران نیز گفت: بارش باران چند روز اخیر در مازندران خسارت به بخش کشاورزی و دامداری استان وارد کرد که موجب از بین رفتن خزانه‌های شالیزاری، جاده‌های بین مزارع، زراعت کلزا، مزارع توت فرنگی، دامداری‌ها و سردهنه‌های بخش کشاورزی خسارت وارد کرد.

وی با اشاره به جایگاه مطلوب مازندران در بخش تولید انواع محصولات کشاورزی، ادامه داد: بازدید‌های مستمر مسؤولان کشوری و استانی از بخش‌های آسیب دیده کشاورزی نشان از ان دارد توجه به این بخش ویژه است.

مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران افزود: برف، سرمازدگی، خشکسالی، آفات و سیل از عوامل تهدیدکننده بخش‌های کشاورزی است و با قرار گرفتن در فهرست صندوق بیمه کشاورزی، کشاورزان می‌توانند از مزایای آن در مواقع بحران بهره‌مند شوند.

شهیدی فر افزود: میزان خسارت ناشی از سیل به بخش کشاورزی در حال بررسی است و به محض جمع‌بندی اجمالی اطلاع‌رسانی صورت خواهد شد.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران از ۳۰ هکتار رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در استان تهران در فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین جنتی اظهار کرد: با تلاش‌های همکاران حقوقی، رؤسای شهرستان‌ها و همکاران در یگان حفاظت اراضی تنها در فروردین‌ماه سال جاری ۳۰ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شده است.

وی افزود: این رفع تصرفات به‌صورت فوری و با حکم قضائی بوده که تعداد آن ۲۱۸ مورد گزارش شده است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران، دماوند، پردیس، رباط‌کریم، ملارد و اسلامشهر بوده است.

منبع: فارس

کد خبر 747008

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی
  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین
  • زمان دقیق طلوع ماه صورتی در ایران؛ این ماه را از دست ندهید!
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان