Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:05:21 GMT

اسکان اضطراری بیش از 3000 مسافر نوروزی

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۳۷۴

اسکان اضطراری بیش از 3000 مسافر نوروزی

بندرعباس-ایرنا- شهردار بندرعباس از اسکان اضطراری بیش از سه هزار نفر مسافر نوروزی همزمان با شروع بارندگی خبر داد و گفت: ظرفیت اسکان تعداد بیشتری از مسافرهای نوروزی نیز وجود دارد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده افزود: با توجه به تجربه سال‌های گذشته، پیش از شروع تعطیلات نوروزی، 28 سالن اسکان اضطراری در شهر بندرعباس در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این سالن‌ها متعلق به آموزش و پرورش، اداره کل ورزش و جوانان و همچنین سالن‌های متعلق به شهرداری بندرعباس است، اظهار داشت: از روز گذشته، به محض اعلام بارندگی، مسافرین نوروزی که در بوستان‌ها و سایر بخش‌های شهر استقرار داشتند، به سالن‌ها هدایت شدند.
شهردار بندرعباس با اشاره به پیش‌بینی میزان مورد نیاز فضا برای اسکان اضطراری، گفت: تا ظهر امروز(شنبه، سوم فروردین) سه هزار نفر در این سالن‌ها استقرار یافته اند و این کار همچنان نیز ادامه دارد.
امینی‌زاده تصریح کرد: مسافرها می‌توانند از طریق ستاد اسکان و مدیران بوستان‌ها برای اسکان در سالن‌ها تا اتمام بارندگی، اقدام کنند.
وی تاکید کرد: با توجه به تداوم احتمالی بارندگی، توصیه می‌شود مسافران در سالن‌های در نظر گرفته شده استقرار یابند.
2094

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نوروز 98 اسكان اضطراري هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد

تین نیوز

جلسات آمادگی جهت برگزاری بزرگترین مانور طرح اضطراری فرودگاه مهرآباد با حضور معاونین و واحدهای دخیل در برگزاری مانور طرح اضطراری در حال برگزاری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، جلسات آمادگی برای برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در مهرآباد با حضور معاونین و واحدهای دخیل در برگزاری این مانور طرح اضطراری در حال برگزاری است.

اجرای این مانور که طبق اسناد بین المللی برای هماهنگی بیشتر بین عوامل دخیل در عملیات نجات یک سانحه، حادثه یا مواردی از این دست است، برای تمام فرودگاه ها از جمله مهرآباد الزامی است و دست اندرکاران فرودگاه بین المللی مهرآباد با هماهنگی دفتر مقررات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برای اجرای مانوری بی نقص و تمرینی همه جانبه بین تمام نیروهای دخیل در این مهم در تلاش است.

تا کنون ۴ جلسه مقدماتی مانور برگزار شده و گام به گام با حرکت به سمت تکمیل سناریو مانور دیگر، عوامل دخیل به گروه برگزار کننده افزوده خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
  • تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/ رشد ۳۰۰۰ واحدی
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند؛ امکان اسکان ۵ میلیون زلزله زده وجود داد؟
  • نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری
  • کامل شدن سامانه املاک و اسکان در گرو همکاری سازمان‌ ها
  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: امدادرسانی در ۴ استان ادامه دارد