Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با وجود اینکه شرکت آدیداس پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فدراسیون فوتبال ایران را تحریم کرد، اما تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا هم از پیراهن‌های این شرکت که در انبار فدراسیون موجود بود استفاده کرد.

پس از این رقابت‌ها هم شرکت آلمانی علاقه‌ای به عقد قرارداد با فدراسیون ایران نداشت و با توجه به اتمام لباس‌های موجود در انبار باید تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی‌های آتی اش با لباس‌های تولیدی دیگری به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال امید کشورمان در بازی‌های اخیرش به ویژه رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از لباس‌های تولیدی آل اشپورت استفاده کرده شنیده می‌شود این شرکت آلمانی که در دوره اول سرمربیگری کارلوس کی روش در تیم ملی ایران تا پایان مرحله اول انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ پیراهن‌های این تیم را تولید کرده و پس از جام جهانی هم اخباری مبنی بر همکاری دوباره اش با فدراسیون فوتبال منتشر شده بود به عنوان اسپانسر لباس‌های تیم ملی انتخاب شده است.

برای پیگیری این موضوع با صفی الله فغانپور، مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون فوتبال گفتگویی انجام دادیم که او اظهار داشت: فدراسیون فوتبال هیچگونه قرارداد اسپانسری با آل اشپورت برای تولید لباس‌های تیم‌های ملی امضاء نکرده ایم و اینکه تیم امید هم به تازگی از لباس‌های این شرکت استفاده می‌کند به معنی امضاء قرارداد برای تمام تیم‌های ملی نیست بلکه در حال حاضر تنها این تیم از لباس‌های آل اشپورت استفاده می‌کند.

او درباره زمان انتخاب تولید کننده لباس‌های جدید تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان بیان کرد: هر زمان تکلیف سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان مشخص شود برای امضاء قرارداد اسپانسری لباس‌های تیم ملی با شرکت‌های متقاضی مذاکره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

فغانپور: درحال بررسی برای فسخ قرارداد با شرکت آدیداس هستیم

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره لباس های تیم ملی

انتهای پیام/

اظهارات صفی الله فغانپور درباره اسپانسر تیم ملی فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه

قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه با وجود ادامه تحریم‌های این تیم تمدید خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، اتحادیه فوتبال روسیه قصد دارد قرارداد خود را با والری کارپین سرمربی تیم ملی این کشور تمدید کند.

به گفته این رسانه ورزشی روسیه، مدیریت اتحادیه فوتبال روسیه به‌زودی با واری کارپین وارد مذاکره می‌شود و به او قرارداد جدیدی برای مدت دو سال پیشنهاد خواهد کرد.

تغییر موضع فوتبال فرانسه درباره حمله تروریستی مسکو

قرارداد کنونی والری کارپین که از تابستان 2021 هدایت تیم ملی روسیه را برعهده دارد، در آگوست 2024 به پایان می‌رسد. این مربی به‌طور همزمان سرمربی یاران محمد محبی در باشگاه روستوف نیز هست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • چرا لباس تیم ملی آلمان این قدر جنجالی شد؟
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • هشدار ورود لباس مبدل‌های دانش‌بنیانی به اقتصاد کشور