Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@05:28:32 GMT

پوند تقویت شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۴۳۴

پوند تقویت شد

به دنبال توافق سر تمدید مهلت برگزیت، ارزش پوند تقویت شد.

به گزارش ایسنا به نقل از فارکس استریت، با وجود روند رو به رشد دلار در برابر بسیاری از ارزها، به دنبال اعلام خبر توافق انگلیس و اتحادیه اروپا برای تمدید تاریخ خروج از اتحادیه اروپا، ارزش پوند در برابر دلار در بازارهای جهانی بار دیگر به کانال ۱،۳۲ بازگشت؛ به گونه‌ای که هر پوند به ازای ۱،۳۲۲۳ دلار مبادله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوند در روزهای اخیر با انتشار اخبار مثبت برگزیت موفق شد بخش بزرگی از زیان این ماه خود را جبران کند.

وارا دکر، نخست وزیر ایرلند گفته تاریخ برگزیت دیگر بیش از این تمدید نخواهد شد و دولت انگلیس در هفته‌های آینده توافق نامه نحوه خروج از اتحادیه اروپا را بار دیگر به مجلس این کشور ارائه خواهد کرد.

در آخرین دور از معاملات ارزی هفتگی، هر پوند به ازای ۱.۱۶۹۱ یورو، ۹۱،۴۱۶۶ روپیه هند، ۱،۸۶۶۲ دلار استرالیا، ۱،۷۷۶۸ دلار کانادا، ۱،۳۱۳۰ فرانک سوئیس، ۱۴۵،۲۶۵۹ ین ژاپن و ۸،۸۷۸۷ یوان چین مبادله شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتحاديه اروپا انگلیس برگزیت پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

دیگر خبرها

  • یورو رکورد زد
  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است