Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش سوریه ضمن پاکسازی مناطقی در ریف لاذقیه و دیرالزور موفق شدند که مانع حمله تروریست‎ها به ریف شمالی حماه شوند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ خبرگزاری رسمی سوریه می‎گوید که نیرو‌های سوری روز شنبه ادوات به جا مانده از تروریست‌ها را در منطقه کسب در ریف لاذقیه پاکسازی کرده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یک مقام نظامی سوری، نیرو‌های ارتش سوریه همچنین خمپاره و بسته‎های انفجاری به جا مانده از تروریست‎ها را در منطقه الشولا در ریف دیرالزور پاکسازی کردند.

همچنین گفته می‎شود که نیرو‌های سوری در عملیاتی مانع حمله تروریست‎ها به منطقه قلعه المضیق در ریف شمالی حماه شدند.

در این عملیات چندین نفر از تروریست‎ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

نیرو‌های سوری همچنین در عملیاتی توپخانه‎ای مواضع تروریست‎های النصره را در مناطق النشامه و مورک در ریف شمالی حماه هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش سوریه عملیات ارتش سوریه نیروهای سوری استان های سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بلینکن به حمله موشکی ایران علیه اسرائیل

به گزارش خبرآنلاین آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه آمریکا به حمله شب گذشته ایران به سرزمین‌های اشغالی که در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق انجام گرفت، واکنش نشان داد.

بلینکن با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که واشنگتن با شدیدترین لحن حمله ایران را محکوم می‌کند.

وی افزود: اگرچه ما به دنبال تشدید تنش (با ایران) نیستیم، به حمایت از دفاع اسرائیل ادامه خواهیم داد و همان‌طور که رئیس‌جمهور تصریح کرد، از پرسنل ایالات متحده دفاع خواهیم کرد.

به نقل از ایسنا وزیر امورخارجه آمریکا همچنین تصریح کرد: من در ساعات و روزهای آینده با متحدان و شرکای ایالات متحده در منطقه و سراسر جهان مشورت خواهم کرد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا نیز بامداد یک‌شنبه (امروز) پس از حمله پهپادی و موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی گفت‌وگو و به او تاکید کرد که ایالات متحده در هیچ عملیات هجومی علیه ایران مشارکت نخواهد کرد.

همچنین لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز یک‌شنبه و در بیانیه‌ای مدعی شد که نیروهای آمریکایی در منطقه شماری از پهپادها و موشک‌هایی را که از ایران، عراق، سوریه و یمن به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده بودند، رهگیری کرده است.

آستین بدون اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، «حملات بی‌پروا و بی‌سابقه ایران و نیروهای نیابتی آن» را محکوم کرد و از تهران خواست تا فورا این حملات را، از جمله از جانب نیروهای مقاومت منطقه متوقف و در منطقه تنش‌زدایی کند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894898

دیگر خبرها

  • سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد/ توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست صهیونیستی حمایت نکنید
  • سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح: پای هر متجاوزی را قطع می‌کنیم
  • هشدار سخنگوی نیروهای مسلح ایران به غرب : عاقل باشید و از اسرائیل حمایت نکنید
  • هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به کشورهای غربی حامی اسرائیل: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد
  • هشدار سخنگوی نیروهای مسلح به برخی دولتها و رژیم صهیونیستی
  • توصیه سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح به سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • دسته گل امیرعبداللهیان برای نیرو‌های مسلح بخاطر حمله به اسرائیل +عکس
  • چرا حمله ایران به اسرائیل اجتناب ناپذیر بود؟
  • واکنش بلینکن به حمله موشکی ایران علیه اسرائیل
  • اولین واکنش پنتاگون به حمله ایران به اسرائیل