Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عبداللهی مدیرعامل آبفای مازندران با بیان اینکه ۲۲۳ روستا‌ی استان در روز‌های اول وقوع سیل با قطع آب روبرو شدند، گفت: مشکل قطع آب در شهر‌های سیمرغ، جویبار، بابل و ساری رفع و آبرسانی به مشترکان انجام شد.

وی افزود: با وقوع سیل در ۱۲ شهر مازندران تاسیسات آبرسانی استان از گلوگاه تا نور با آسیب جدی روبرو شد که با ورود نیرو‌های فنی مشکل قطع آب در شهر‌های یادشده رفع شد

عبداللهی گفت: از کارافتادن پمپ‌های سانتریوژ و غرقاب شدن ایستگاه‌های پمپاژ، چاه‌ها و تابلو‌های برق ایستگاه مرکزی سیمرغ سبب قطع آب شد که با بکارگیری غواص‌های فنی عملیات تعویض پمپ‌ها انجام و آبرسانی به مناطق شهری مرکزی به حالت عادی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل آبفای شهری و روستایی مازندران افزود: در بخش آب و فاضلاب روستایی وصل آب آشامیدنی در ۲۴ ساعت اولیه انجام شد و هم اکنون مشکلی در تامین آب روستا‌های استان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضرآبرسانی با تانکر‌ها و پر کردن مخازن آبی در بابل انجام می‌شود، گفت: در شهر بابل و بابلسر وقوع سیل در شهرهارا نداشتیم، ولی به دلیل کدر بودن بالای آب در سد البرز نیز ۵۰۰ لیتر بر ثانیه آب از مدار دسترسی خارج شد تا با ارائه آب با کیفیت به مردم شهر‌های گروه الف. مدیریت مناسبتری انجام شود.

مدیرعامل آبفای مازندران با اشاره به مصرف هزار و ۶۰۰ لیتر بر ثانیه آب مصرفی مورد نیاز مردم شهر بابل گفت: در بابل با استفاده از ۲۲ تانکر آبرسانی و جریان هزار لیتر بر ثانیه آبرسانی در مدار آبی انجام می‌شود و با عادی شدن اوضاع و کاهش کدورت آب سد البرز قطع مقطعی نیز نخواهیم داشت.

عبداللهی افزود:تامین آب آشامیدنی در بندپی شرقی و غربی بابل هم وجود ندارد و در مناطق کوهستانی هزارجریب نکا و بهشهر به دلیل وجود رود‌ها و چشمه‌ها مشکلی در تامین آب مورد نیاز ساکنان آن مناطق نداریم.

برقراری اتصالات گاز در ۹۵ درصد ازمنطقه قائمشهر

احمدپور مدیر عامل شرکت گاز مازندران با اشاره به آسیب دیدگی برخی از اتصالات گاز درمنطقه قائمشهر و افت فشار گاز بر مدیریت مصرف گاز در این مناطق توصیه کرد

وی افزود: سیل درمناطق کیاکلا تاسیسات گازی را با خطر روبرو کرد، اما قطعی گاز نداشتیم

مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: در قائمشهر با توجه به طغیان رودخانه تلار خط لوله نغذیه ۱۲ اینچ با فشار ۲۵۰ پوند که سه متر پایینتر از بستر رودخانه بود نیز براثر شدت آب رفتگی رودخانه سبب پارگی لوله گاز شد و گاز ۵۳ روستا را در منطقه را تحت تاثیر قرار داد وبلافاصله تیم بحران به ترمیم لوله اقدام کردند

احمدپور افزود: ۱۲ نقطه لوله گاز دراین منطقه اتصال داده شد واکنون گاز ۹۵ درصداز مشترکان درجاده نظامی وصل است
وی گفت: با تلاش نیرو‌های امداد وبحران شرکت گاز درمنطقه تلاربا ترمیم اتصالات گاز ۲ نقطه دیگر امروز برقرار می‌شود


قطع برق در مازندران نداریم

شهابی مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران گفت: قطع برق در مازندران نداریم و تنها در ۲۰ روستای مناطق صعب العبور یا جمعیت کم قطع برق وجود دارد.

وی با بیان اینکه ماموران خرابی برق در مناطق هزارجریب نکا و بهشهر به محض بازشدن راه برق این مناطق را وصل می‌کنند، افزود:برق دو روستا در هزارجریب، ۲ روستا در آلاشت و یک سایت مخابراتی وصل شده است.

شهابی با اشاره به خسارت ۶ میلیارد تومانی به تاسیسات برقی مناطق سیل زده گفت:با عادی شدن اوضاع اصلاح و استحکام سازی تاسیسات برقی نیز انجام می‌شود.
انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مناطق سیل‌زدۀ جنوب سیستان و بلوچستان/ مردم مراقب خطر تمساح باشند

منبع: فارس

حجم ویدیو: 5.84M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده جنوب کشور
  • هوای اصفهان در برخی مناطق ناسالم برای همه
  • وضعیت مناطق سیل‌زدۀ جنوب سیستان و بلوچستان/ مردم مراقب خطر تمساح باشند
  • فیلم/ توضیحات وحیدی از آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • افزایش دمای هوا تا یکشنبه در مازندران
  • (ویدیو) وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب سیستان‌وبلوچستان
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • هوایی صاف و افزایش محسوس دما مهمان آسمان مازندران