Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با بیان اینکه ۲۵۳ خانوار این شهرستان دچار آسیب شده اند افزود: کمیته امداد خراسان‌شمالی از همان ساعات اولیه کار رسیدگی به این خانوار ها را آغاز کرد.
وی ادامه داد: در مرحله اول امداد رسانی این نهاد، کمک هایی شامل سبدغذایی بین این خانوارها توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی همچنین به مرحله دوم کمک ها اشاره کرد: به زودی کالاهای اساسی شامل وسایل مورد نیاز این خانوار ها به مناطق ارسال می شود.
الهی راد در خصوص نیاز سنجی انجام شده از خانوارهای اسیب دیده نیز گفت: پلاستیک برای پوشش سقف منازل اسیب دیده، مواد غذایی و از جمله گوشت گرم به میزان هر خانوار یک کیلو نیم از جمله موارد مورد نیاز این خانوار ها هستند‌.
وی میزان آسیب منازل این خانوارها را ۲۰ تا ۱۰۰ درصد عنوان کرد و افزود: ۲۳ روستای شهرستان راز وجرگلان دچار سیل زدگی شده اند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن امدادرسانی به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات

بابک محمودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان  درباره جزئیات روند امدادرسانی به استان سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: در مناطق سیل زده این استان، هنوز امدادرسانی و توزیع بسته‌های امدادی و زیستی توسط امدادگران جمعیت هلال احمر ادامه دارد و تاکنون با مشارکت ۵۲۴ نفر از امدادگران در هر روز امدادرسانی و ارزیابی ۲۴۲ روستا انجام شده است. 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این بازه زمانی، در مناطق صعب العبور از بالگرد‌ها برای توزیع اقلام استفاده می‌کنیم در این بازه زمانی، ۸۴ سورتی پرواز انجام شده و این بالگرد‌ها به ۴۵ روستا اقلام ارسال کرده‌اند. 

محمودی گفت: درحال حاضر تمرکز ما در ارتفاعات سفیدکوه، منطقه آهوران، منطقه بنت شهرستان‌های نیک شهر و لاشار است که افراد نیازمند امداد هستند.

وی با اشاره به اقلام توزیع شده افزود: تاکنون هشت هزار و ۵۹۰ بسته غذایی، ۶۶۳ چادر، چهار هزار و ۵۸۹ پتو و دو هزار و ۷۵۳ موکت در بین سیل زدگان جنوب و مرکز استان سیستان و بلوچستان توزیع شده و ما تا آخرین لحظه در کنار آسیب دیدگان سیل خواهیم بود و کماکان امدادرسانی ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند