Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نوشاد عالمیان ملی پو تنیس روی میز کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی تور چلنج عمان مقابل حریف آلمانی قرار گرفت. او توانست در این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ حریف خود را مغلوب کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. عالمیان با این برد در آستانه کسب مدال رقابت‌های تور چلنج عمان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوشاد عالمیان در مرحله یک چهارم باید به مصاف ماتیاس فالک دارای سید یک مسابقات و رنکینگ ۱۵ دنیا از سوئد برود و در صورت پیروزی بر این حریف مدال برنز خود را مسجل می‌کند. این بازی امروز راس ساعت ۱۹:۴۰ به وقت محلی انجام خواهد شد.

بیشتربخوانید:

پست جالب نیما عالمیان در فضای مجازی

قبولی سه مربی تنیس روی میز کشورمان در آزمون سطح دو فدراسیون جهانی

پایان تور‌های ایرانی نوجوانان و جوانان دختر ایران

انتهای پیام/

آخرین آخبار از مسابقات تور چلنج تنیس روی میز آلمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در برخی نقاط استان‌های اردبیل آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان شمال زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه در نواحی مرکزی برخی نقاط شمال شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان. و همچنین شنبه در برخی نقاط استان فارس و شمال غرب و یکشنبه در برخی مناطق فارس کرمان ارتفاعات البرز و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت.

امروز در نوار شمالی کشور و تا روز شنبه در شرق کشور وزش باد شدید در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود. خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج است.

کد خبر 6063615

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۰ فروردین
  • خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • تنیس مقدماتی جهان؛ شاگردان زیدی نتیجه را به تایلند واگذار کردند
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو