Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@23:11:57 GMT

اماکن ورزشی در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۶۲۴

 در پی وقوع سیل در استان‌های گلستان و مازندران،مسعود سلطانی‌فر در تماسی تلفنی با مدیران کل این استان‌ها دستور داد تمامی اماکن ورزشی مسقف و روباز ورزشی در اختیار ستاد بحران و آسیب دیدگان از این حادثه تلخ قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از مدیر کل ورزش و جوانان استان‌های گلستان و مازندران خواست با کمک سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان برای کمک رسانی به دیگر نیروهای امدادی استان و نهادهای مسیول هماهنگی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ورزش و جوانان وزیر ورزش سیل زدگان اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در سرای ورزشکاران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان با حضور جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش‌کارگری، میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و اعضای مجمع از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران آغاز شد.

در ابتدا جواد محمدی، مدیر کل. ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تبریک هفته بزرگ‌داشت هفته پهلوانی و روز فرهنگ همچنین پاسخ قاطعانه ایران به رژیم غاصب صهیونیست و وعده صادق، اظهار کرد: جامعه صنعتی استان اصفهان در بخش ورزشی افتخارات زیادی در استان، کشور و در خارج کشور کسب کرده است که عمده ورزشکاران آن به هیئت ورزش کارگری بر می‌گردند. این اتفاق نشان از اهمیت هیئت ورزشی در کسب افتخارات را نشان می‌دهد.

وی افزود: در ورزش کارگری استعدادهای بالقوه فراوانی وجود دارند که با شناسایی قابلیت بالفعل شدن دارند. می‌طلب جامعه ورزش کارگری و در رأس آن هیئت ورزش کارگری برای توسعه این ورزش تلاش کنند. این اطمینان خاطر را می‌دهم که اداره کل ورزش و جوان نیز حتماً حامی و پشت این هیئت خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به برگزاری مجامع دیگر در اردیبهشت ماه، ادامه داد: امیدوارم برنامه‌ای که برای روزهای آتی پیش بینی شده به خوبی برگزار شود و تکلیف هیأت‌های و رشته‌های ورزشی مشخص شود.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی علیرضا تیغ‌ساز، قاسم ستاری فرید، عبدالله شاطری و عبدالرسول یزدی زاده و ۲۳ رأی مأخوذه در حال برگزاری است.

کد خبر 747145

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر + فیلم
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد