Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@10:15:24 GMT

مرگ تلخ 3 مسافر نوروزی داخل چادر مسافرتی

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۶۲۷

حوادث رکنا: استفاده نادرست از وسایل گرمایشی در داخل چادر مسافرتی باعث گازگرفتگی 3 نفر در شهرستان آباده شد.

سرهنگ "طهماسب سمایی" رییس پلیس آباده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حادثه گاز گرفتگی 3 نفر در یک چادر مسافرتی، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته و گزارش پزشک قانونی، مشخص شد که این افراد به دلیل استفاده از وسایل گرمایشی نامناسب و استنشاق گاز مونوکسید کربن"روشن کردن پیک نیک در چادر"، دچار مسمومیت شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان "آباده" با بیان اینکه در این حادثه یک نفر فوت و 2 نفر نیز مسموم و راهی بیمارستان شده اند، خاطر نشان کرد: با توجه به برودت هوا، مردم باید در استفاده از وسایل گاز سوز، نکات ایمنی را رعایت کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث مرکز فوریت های پلیسی حادثه شهرستان چادر مسافرتی ایمنی عکس فیلم ویدیو ها یک زن زن مامور پلیس اندیمشک حادثه دختر شوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، قهرمان رحمانی گفت: در قالب طرح «شهید علی عرب» که با هدف تعمیرات سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در مدارس اجرا می‌شود در فاز اول ۳۸ مدرسه و در فاز بعدی ۸۰ مدرسه دیگر در استان مشمول طرح شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با اشاره بهسازی و شاداب‌سازی مدارس آذربایجان غربی در قالب «طرح شهید عجمیان» گفت: در این طرح بالغ بر ۸۸۵ گروه جهادی خارج از آموزش و پرورش و معلمان و دانش‌آموزان مشارکت داشتند که در این راستا ۹۷۰ مدرسه مناطق محروم حاشیه شهر دو هزار و ۲۰ محله، روستایی و عشایری توسط مناطق شناسایی و ثبت سامانه شد.

رحمانی افزود: در این مدارس بالغ بر ۳۸۰ کلاس درس مورد رنگ‌آمیزی قرار گرفت و اقداماتی مانند کشیدن نقاشی دیواری، تعمیر درب کلاس، مرمت ایزوگام سقف و مرمت آسفالت حیاط مدارس، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، تعمیر شیر آب خوری‌ها، تعمیرات میز و نیمکت و اصلاح روشنایی کلاس‌ها انجام شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی ادامه داد: طرح سراسری دیگری که در دستور کار قرار گرفته است در قالب طرح «شهید عرب» با هدف تعمیرات سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در مدارس اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: بر این اساس بازدید و نیازسنجی‌های صورت گرفته در فاز اول ۳۸ مدرسه و در فاز بعدی ۸۰ مدرسه دیگر در استان آذربایجان غربی مشمول طرح شده که وسایل و تجهیزات لازم خریداری شده است که در روزهای آتی با تحویل به گروه‌های جهادی این طرح در استان عملیاتی می شود.

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند
  • ضرورت لایروبی رودخانه‌های شهرستان هشترود
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر