Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@03:34:15 GMT

آخرین تلفات جانی سیل گلستان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۶۲۹

آخرین تلفات جانی سیل گلستان اعلام شد

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان، آخرین تلفات جانی سیل گلستان را اعلام کرد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ اجتماعی حقوقی و قضایی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

حسین زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم تعداد افراد فوت شده بر اثر سیل اخیر در استان گلستان را یک نفر اعلام کرد و اظهار کرد: این فرد در همان روزهای ابتدایی وقوع حادثه و بر اثر ریزش آوار جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان افزود: البته معاون عمرانی استانداری تعداد فوت‌شدگان را دو نفر اعلام کرده اما آنچه تا‌کنون به‌صورت رسمی به پزشکی قانونی ارجاع شده، یک نفر است.

زارعی از آماده‌باش پزشکی قانونی استان خبر داد و اضافه کرد: برای ایام نوروز، کشکیک‌های نوروزی را در نظر گرفتیم اما بعد از وقوع این حادثه، پزشکی قانونی شرق و غرب استان به صورت آماده‌باش کامل درآمدند تا در صورت نیاز خدمات لازم را ارائه کنند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: هر چند حادثه سیل اخیر به خسارت‌های مالی همچون تخریب خانه‌ها و منازل مسکونی را به دنبال داشته اما خوشبختانه خسارت و تلفات جانی زیادی نداشته است.

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری‌‌های اینترنتی به بهانه کمک به سیل‌زدگان گلستانتامین دارو و ملزومات بهداشتی در مناطق سیل‌زده گلستانرییس امداد و نجات: نگران سدبندهای گلستان هستیم

انتهای پیام/

R1332/P/S2,20,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پزشکی قانونی سیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پزشکی قانونی سیل پزشکی قانونی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر

قاسم غریب آبادی گفت:از ابتدای فروردین تا کنون ۲۴۵ حادثه توسط نیرو‌های هلال احمر استان پوشش داده شده است.

وی افزود: از این تعداد به ۱۳۲ مورد جاده‌ای، ۱۱ مورد شهری و ۱۰ مورد کوهستانی خدمات امدادی ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه هزار و ۵۳ نیروی عملیاتی در قالب ۳۲۲ تیم در این مدت فعالیت داشتند، گفت: از ابتدای فروردین ۱۴۰۳ تا کنون ۱۰۳ آمبولانس، ۲۲ خودروی نجات، ۱۱ خودروی کمکدار فعالیت داشتند.

غریب آبادی تعداد حادثه دیده‌ها را در این مدت هزار و ۴۰ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۶۳ نفر مصدوم شدند که ۱۲۵ نفر از طریق اورژانس هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی یادآور شد: گرگان با ۴۱ مورد، مینودشت با ۳۹ مورد و گنبد کاووس با ۳۴ مورد جزو سه شهرستانی که بیشترین حادثه را پوشش دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • ۲۴۵ حادثه توسط نیروهای هلال احمر گلستان پوشش داده شد
  • افزایش ۱۸ درصدی مصدومین ناشی از گزش سگ در مازندران