Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@20:46:48 GMT

محمد اصفهانی:دلال‌بازی در همه چیز رسوخ کرده است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۷۹۱

به گزارش پارس نیوز،  این خواننده معتقد است: ما موسیقی مبتذل نداریم بلکه این کلام است که موسیقی را به سمت ابتذال می‌برد. یعنی ما شعرمبتذل داریم.

اصفهانی ادامه داد: در برخی آثار می‌بینیم که وزن و قافیه را هم رعایت نمی‌کنند به حدی که وضعیت شرمآور است. آدم‌های غیرمتخصص و نگوییم نااهل، غیر اهل به این کار آمده‌اند، هرکسی بوی پول شنیده به این کار آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: سال ۸۱ که ما کنسرت اجرا می‌کردیم وضعیت طور دیگری بود حالا به من زنگ می‌زنند و برای فلان ارگان موسیقی هماهنگ می‌کنند و درصد می‌خواهند! وضعیت متفاوت شده است و من این را از عدم نظارت می‌بینم. چرا صنف تهیه کنندگان و ارشاد اقدام نمی‌کنند؟

این خواننده موسیقی پاپ بیان کرد: دلال بازی در همه چیز رسوخ کرده از جمله ترانه و آهنگ. عملاً به جای اینکه هنرمند باشند بیزینس من هستند. فقط پول باشد کار را انجام می‌دهند.

اصفهانی که در برنامه تحویل سال شبکه اول سیما با اجرای علی ضیا حاضر شده بود در بخش دیگری از صحبت‌هایش به لزوم پیگیری قانون کپی رایت نیز اشاره کرد. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: موسیقی پول پارس پارس نیوز محمد اصفهانی دلال بازی رسوخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری بعد از نمایش درخشان در بازی با پرسپولیس به ترکیب اصلی ملوان رسید و موفق شد برابر سپاهان نیز به خصوص در نیمه اول عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

او در نیمه اول روی یک صحنه موفق شد میلاد زکی پور را در سمت چپ دریبل کند و وارد محوطه جریمه شود و ضربه نهایی خود را هم به سمت دروازه زد که نیما میرزازاد این شوت از زاویه بسته را مهار کرد.

این در حالی است که عمری در سایر دقایق بازی هم خط دفاعی سپاهان را آزار داد و در حالی که به عنوان هافبک تهاجمی بازی می‌کرد، چندین نفوذ را انجام داد اما نتوانست در زدن ضربه نهایی موفق عمل کند.

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)