Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه از بسیج ظرفیت‌ها و تجهیزات سپاه برای امدادرسانی و کمک به سیل زدگان استان گلستان خبر داد و از علما، روحانیون و مسئولین محلی استان که برای مجاب کردن مردم برای تخلیه زودهنگام روستا‌ها که تأثیر بسزایی در کاهش تلفات داشتند تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش  حوزه امنیتی دفاعی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سپاه نیوز، در پی بارندگی‌های چند روز اخیر که منجر به وقوع سیل در استان‌های شمالی کشور به ویژه استان گلستان و بروز خساراتی در این مناطق گردید، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت و گویی از بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌های سپاه برای امدادرسانی به هموطنان سیل زده در استان گلستان خبر داد و گفت: همانگونه که در گذشته نیز اعلام شده است؛ بر اساس یک دستورالعمل ثابت از ناحیه فرماندهی کل سپاه مجوز دائمی و ماموریت به کلیه یگان‌های سپاه در سراسر کشور ابلاغ شده که به محض وقوع حوادث و بلایای طبیعی، تمامی واحد‌ها و یگان‌های سپاه به امدادرسانی و کمک به مردم بپردازند و بر همین اساس از ساعات اولیه وقوع سیل در استان گلستان، تمامی یگان‌های سپاه مستقر در این استان به یاری سیل زدگان شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف افزود : همانگونه که در گذشته نیز اعلام شده است؛ بر اساس یک دستورالعمل ثابت از ناحیه فرماندهی کل سپاه مجوز دائمی و ماموریت به کلیه یگان‌های سپاه در سراسر کشور ابلاغ شده که به محض وقوع حوادث و بلایای طبیعی، تمامی واحد‌ها و یگان‌های سپاه به امدادرسانی و کمک به مردم بپردازند و بر همین اساس از ساعات اولیه وقوع سیل در استان گلستان، تمامی یگان‌های سپاه مستقر در این استان به یاری سیل زدگان شتافتند.

وی ادامه داد: پایوران، بسیجیان و نیرو‌های وظیفه سپاه نینوا، نواحی مقاومت بسیج، تیپ مردم پایه نینوا، یگان ۶۰ زرهی عمار یاسر و تیپ ۴۵ مهندسی جوادالائمه نیروی زمینی سپاه پس از وقوع سیل با حضور در منطقه به سرعت امدادرسانی در راستای نجات گرفتارماندگان در سیل و جلوگیری از بروز خسارات بیشتر را آغاز کردند.

سردار شریف در ادامه تصریح کرد: واحد‌های مهندسی، پشتیبانی و لجستیک سپاه نیزبا بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات راهسازی و مهندسی اعم از جرثقیل، کشنده، لودر، بلدوزر، پل کش و کامیونت اقدام به بازگشایی محور‌های مواصلاتی و تخلیه مردم و نجات گرفتار ماندگان در سیل کردند.

وی افزود:همچنین تعدادی قایق موتوری نیز برای امدادرسانی به گرفتار ماندگان در سیل در شهرستان آق قلا مورد استفاده قرار گرفت.

سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد: در حوزه مردم یاری نیز جابجایی، انتقال و اسکان سیل زدگان در نقاط امن و نیز توزیع بیش از ۲۵۰۰ پرس غذای گرم و لوازم و ملزومات گرمایشی توسط سپاه نینوای استان گلستان انجام پذیرفت.

سردار شریف در پایان از علما، روحانیون و مسئولین محلی استان به ویژه در شهرستان آق قلا در مساعدت با سپاه برای مجاب کردن مردم برای تخلیه زودهنگام روستا‌ها که تأثیر بسزایی در کاهش تلفات داشت تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود کماکان در کنار هموطنان سیل زده استان گلستان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی سپاه پاسداران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار درخصوص دریافت کالابرگ توجهی نداشته باشند چرا که پیامک‌های مربوطه از سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع مردم می‌رسد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمی و یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم