Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:39:26 GMT

1.2 تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در ماکو معدوم شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۸۷۲

1.2 تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در ماکو معدوم شد

رحیم صمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا 10 مکان بهداشتی متخلف پلمب و صاحب 11 مرکز نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی ادامه داد: ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و کنترل بیماری های مرتبط با مواد غذایی از اهداف اجرای این طرح است.
وی بیان کرد: این طرح همه ساله در آستانه تعطیلات نوروزی با هدف کنترل ویژه بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، تفریحی، گردشگری و اماکن ویژه غذایی اجرا می شود و تا 20 فروردین سال آینده ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو اضافه کرد: همشهریان و مسافران نوروزی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مراتب را از طریق سامانه رایگان 190 وزارت بهداشت یا شماره تلفن «34227129 - 044» به واحد بهداشت محیط حرفه ای این شبکه اعلام کنند.
به گزارش ایرنا، شهرستان ماکو در شمال آذربایجان غربی واقع شده است و به لحاظ قرار گرفتن در مرکز منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو و نزدیکی به مرز بازرگان از مناطق گردشگرپذیر این استان به شمار می رود.
7132/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی تعطیلات نوروزی تهیه و توزیع مواد گردشگری مواد غذایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان

محسن وفایی اظهار کرد: نظارت دامپزشکی بر مراکز استحصال، فرآوری، بسته‌بندی و عرضه مواد خام دامی به‌صورت شبانه‌روزی توسط کارشناسان دامپزشکی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ۷۰۰ کیلوگرم ضایعات مرغ منجمد و تاریخ منقضی در شهرستان خرم‌آباد جمع‌آوری و معدوم‌سازی شد.

وفایی افزود: مردم هنگام خریدن فرآورده‌های خام دامی (گوشت قرمز، سفید و ...) به شرایط ارگانولپتیکی (ظاهری)، تاریخ تولید و انقضای محصول دقت کنند و در صورت دیدن هرگونه تخلف، به اداره دامپزشکی شهرستان یا سامانه ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان