Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@16:12:56 GMT

تماس زیدان با ستاره چلسی؛ بله را گرفت!

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۸۷۸

تماس زیدان با ستاره چلسی؛ بله را گرفت!

ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی، فاصله چندانی تا انتقال به رئال مادرید ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، با بازگشت زین الدین زیدان به نیمکت رئال مادرید، دوباره شایعات حضور ادن هازارد در برنابئو تقویت شده است و علیرغم محرومیت چلسی از دو پنجره نقل و انتقالاتی متوالی، به نظر می رسد کار هازارد برای انتقال به رئال مادرید نهایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

میرر مدعی شد سرمربی فرانسوی رئال مادرید اخیرا با هازارد تماسی برقرار کرده و وی را مجاب به انتقال به این تیم کرده است. هازارد امروز در مصاحبه ای از زیدان به عنوان ستاره ای نام برده که به خاطر او فوتبالیست شده و شواهد حاکی از رابطه فوق العاده بین طرفین است.

 

قرار است هازارد با قراردادی 5 ساله و با حقوق سالانه 14 میلیون پوند با رئال مادرید قرارداد خود را منعقد کند اما هنوز مبلغ توافق بین دو باشگاه مشخص نشده و طبیعتا چلسی به راحتی اجازه جدایی ستاره بلژیکی را صادر نخواهد کرد.

 

به جز ادن هازارد، اخباری در مورد احتمال انتقال کیلیان امباپه و نیمار، دو ستاره گرانقیمت پاری سن ژرمن هم به برنابئو مطرح شده، اما به نظر می رسد شانس هازارد فعلا از دیگر گزینه ها بیشتر است.

رئال مادرید زیدان (سرمربی) ادن هازارد چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی ادن هازارد چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی ۵-۰ شب گذشته بایر لورکوزن مقابل وردربرمن در بوندسلیگا، قهرمانی شاگردان ژابی آلونسو قطعی شد.

آنها با اختلاف چشم‌گیر ۱۶ امتیازی نسبت به بایرن مونیخ موفق به کسب این قهرمانی زودهنگام شدند. در حالی‌که پنجره نقل و انتقالات تابستانی در راه است، بسیاری از باشگاه‌ها به ستاره‌های لورکوزن ابراز علاقه کرده‌اند.

در همین حین فرناندو کارو درباره احتمال فروش برخی ستاره‌های لورکوزن گفت:«هر سال باید یک بازیکن بزرگ بفروشیم تا بودجه خریدهای جدید را به‌دست آوریم، بنابراین احتمالاً یک بازیکن را خواهیم فروخت. ما در حال برنامه ریزی برای جذب ۲ یا ۳ بازیکن با این مقدار پول هستیم. اینکه آن بازیکن چه کسی خواهد بود فعلا مشخص نیست و بستگی به پیشنهاد تیم‌های دیگر دارد.»

کارو سپس درباره آینده ژابی آلونسو پس از ترک لورکوزن و احتمال اینکه به‌عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شود گفت:«بله درست است، این امکان وجود دارد که ژابی آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید شود. او قبلاً در آنجا بازی کرده و با جو رئال و شهر مادرید آشناست.»

براساس اخبار رسانه‌های اسپانیایی، رویای فلورنتینو پرز این است که روزی آلونسو را بر روی نیمکت رئال ببیند و بسیاری هم مدعی شده‌اند دلیل اینکه این مربی اسپانیایی ترجیح داد حداقل یک فصل دیگر در لورکوزن بماند و پیشنهادهای لیورپول و بایرن مونیخ را رد کند، انتظار برای رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • امانوئل ماکرون رئال‌مادرید را تهدید کرد
  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!
  • آمار شگفت‌انگیز کول پالمر در چلسی؛ ظهور یک ستاره پس از ادن هازارد
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد