Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم بلغار سابق منچستریونایتد گفت وقتی که او برای این تیم به میدان می رفت، تیم های دیگر را هم تحسین می کرد چون طرفدار فوتبال زیبا است و به نظر او، پل پوگبا هم این گونه است.

طرفداری- پل پوگبا، هافبک 26 ساله منچستریونایتد اخیرا اظهار کرد که بازی کردن برای رئال مادریدِ زیدان یک رویا است و این موضوع باعث نگرانی هواداران شیاطین سرخ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گل بین الملل، دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستریونایتد در مصاحبه ای در خصوص اظهارات اخیر پوگبا گفت:

پل پوگبا به ندرت از سرتیتر خبرها دور می شود اما من در خصوص اظهارات اخیر او در خصوص رئال مادرید در این هفته، نگران نیستم. وقتی که برای منچستریونایتد بازی می کردم، از تیم های دیگر هم طرفداری می کردم زیرا من طرفدار فوتبال زیبا هستم. باشگاه هایی چون رئال مادرید، یوونتوس و بایرن مونیخ را در طول دوران حضورم در منچستریونایتد تحسین می کردم. فکر نمی کنم در خصوص پوگبا جایی برای نگرانی باشد. پل پوگبا برای مدتی طولانی بازیکن منچستریونایتد خواهد ماند، البته به شرطی که باشگاه هم خواهان ادامه همکاری با او باشد. روزهایی که پل پوگبا در تیم اصلی با ما تمرین می کرد را به یاد دارم. او در حضور در منچستریونایتد لذت می برد و جایی که شما در آن خوشحال هستید، قاعدتا از حضور در آن جا رضایت هم دارید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

ستارگان رئال مادرید خود را برای دیدار برگشت با منچسترسیتی آماده می کنند. دیدار رفت دو تیم در مادرید با نتیجه تساوی 3-3 خاتمه یافته بود.

دانلود (15.5MB)

دیگر خبرها

  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • مدافع سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، عضو کادرفنی آرسنال می‌شود
  • خلاصه بازی مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید
  • پلی به گذشته - آخرین گل آرین روبن برای رئال مادرید (2009/4/13) / فیلم
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی مایورکا ۰ - رئال مادرید ۱
  • گل تماشایی اورلین شوامنی به مایورکا (مایورکا 0-1 رئال مادرید)
  • مایورکا - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • گل های برتر رئال مادرید مقابل مایورکا / فیلم
  • افتتاح پارک تفریحی رئال مادرید در دبی + فیلم