Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:59:35 GMT

استقبال از مراکز اسکان فرهنگیان/اسکان ۳ میلیون نفر روز

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۹۲۷

استقبال از مراکز اسکان فرهنگیان/اسکان ۳ میلیون نفر روز

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالیکه تا پایان روز ۲۹ اسفند ۹۷ تعداد ۴۲۸ هزار و ۹۹۷ نفر در قالب ۱۱۹ هزار و ۱۶۴ خانوار از مراکز اسکان فرهنگیان استفاده کردند، با پایان گرفتن روز اول فروردین این آمار به ۶۹۸ هزار و ۵۱۰ نفر در قالب ۱۹۴ هزار و ۲۶ خانوار رسید و تا پایان روز دوم فروردین ماه یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۵۰۷ نفر در قالب ۲۸۴ هزار و ۵۹۳ خانوار از مراکز اقامتی فرهنگیان بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بر اساس آمار، در ایام نوروز تاکنون ۲ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۳۱۸ نفر-روز از مراکز اسکان فرهنگیان استفاده کردند.

بیش‌ترین پذیرش استان‌ها در مراکز اقامتی فرهنگیان به ترتیب به استان‌های اصفهان، فارس، خراسان رضوی، خوزستان و هرمزگان اختصاص دارد.

استان‌های البرز و شهرستان‌های استان تهران تا کنون کمترین آمار پذیرش در مراکز اسکان را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 4574259

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکان فرهنگیان فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مبلغ تسهیلات یاد شده از ۱۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان است و تا سقف ۷۵ میلیون تومان نیاز به ضامن ندارد. همچنین تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی بدون دریافت سود به فرهنگیان ارائه می‌شود.
گفتنی است این تسهیلات صرفاً برای خرید کالا است و به فرهنگیان شاغل عضو صندوق ذخیره فرهنگیان تعلق می‌گیرد؛ بنابراین فرهنگیان غیر عضو در صورت تمایل برای استفاده از این تسهیلات باید ابتدا نسبت به عضویت در صندوق اقدام کنند.
فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به ادارات تعاون آموزش و پرورش در سراسر کشور یا نمایندگی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در مراکز استان‌ها به عضویت صندوق درآیند؛ همچنین به منظور اطلاع از جزئیات تسهیلات خرید کالا می‌توانند به پایگاه اینترنتی شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان به آدرس LFCO.CO مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۱۷۳۶۹۷۰۰۰ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانات هیجان‌انگیز در قالب مسابقات ربوکاپ
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی سمنان برگزار شد
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • اسکان اضطراری ۱۷۰ خانوار جاسکی بدنبال سیلاب