Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-03-28@12:32:48 GMT

سود سرمایه‌گذاری در انرژی‌های تجدیدپذیر بالاست

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۹۶۵

سود سرمایه‌گذاری در انرژی‌های تجدیدپذیر بالاست

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه بروکراسی‌های اداری و مشکلات بودجه‌ای مانع گسترش تولید انرژی‌های تجدیدپذیر شده است، گفت: کمیته امداد به روستاییان جهت نصب پنل‌های خورشیدی تسهیلات دهد.

 

عباسعلی پوربافرانی با اشاره به وضعیت تولید انرژی‌‎های تجدیدپذیر در حوزه انتخابیه خود، گفت: نایین، خور و بیابانک یک سوم مساحت کل استان اصفهان را تشکیل می‌دهند و بیش از ۳۰۰ روز آفتابی در سال بیشترین روزهای آفتابی را در سطح کشور برای این شهرها است اما برای استفاده از این ظرفیت کم کار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به‌دلیل برخی بروکراسی‌ اداری و مشکلات بودجه‌ای عملا آنچه که باید، در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر اتفاق نیفتاده است، البته دو نشست با سرمایه‌گذاران و متولیان در نایین دراین خصوص برگزار شده است که طبق گفته آن‌ها روند ایجاد نیروگاه و بهره‌برداری از انرژی خورشیدی تسهیل شده اما در حوزه بانکی مشکلاتی وجود دارد که باید برای آن نیز تدبیری اندیشیده شود تا بانک‌ها با سرمایه‌گذار همکاری و تسهیلات لازم را پرداخت کنند.

 

پیشنهاد سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر به دلیل سود بالا

 

وی همچنین به بخش خصوصی و علاقه‌مندان پیشنهاد سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر را داد و افزود: با توجه به سود موجود در این بخش سرمایه‌گذاران بیشترین منفعت را خواهند برد، همچنین شرایط شهرستان نایین برای سرمایه‌گذاری در تولید این نوع انرژی بسیار مناسب است.

 

نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون تولید انرژی در تمام نیروگاه‌هایی حوزه انتخابیه وی یک مگاوات هم نمی‌شود، اظهار کرد: با این اوصاف هنوز شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که برای بخش خصوصی سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی شهر نایین صرفه مناسب را دارد.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین درخصوص ورود کمیته امداد امام خمینی(ره) به نصب پنل‌های خورشید در پشت‌بام خانه‌های جامعه تحت پوشش خود در مناطق محروم آفتاب‌گیر، اظهارکرد: این اقدام خوب است اما حمایت لازم دارد و تسهیلات می‌خواهد، درواقع باید به خانواده‌های روستایی تسهیلات داد اما اینکه روستاییان با سرمایه خود این اقدام را انجام دهند به علت عدم ایجاد اشتغال در این حوزه عقلانی نیست لذا پیشنهاد می‌کنیم برای کمک به روستاییان و محیط زیست تسهیلات داده شود که از آن محل این اقدامات صورت گیرد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست

رئیس پنتاگون که کشورش بزرگترین تامین کننده تسلیحات اسرائیل به شمار می‌آید، روز سه‌شنبه در دیدار با وزیر جنگ اسرائیل گفت که تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالا بوده است.

به گزارش مشرق، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا روز سه‌شنبه در جریان دیدار با «یوآو گالانت» وزیر جنگ اسرائیل گفت که حمایت فلسطینیان از آزار و اذیت، اقدامی اخلاقی و راهبردی است.

وزیر دفاع آمریکا در ادامه گفت: «آمریکا تا بازگشت تمامی آوارگان راحت نخواهد نشست».

آستین اضافه کرد: «تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالا بوده و کمک‌ها به این باریکه نیز بسیار کم است».

وی در ادامه هشدار داد: «غزه از فاجعه انسانی رنج می‌برد و اوضاع در این باریکه وخیم‌تر می‌شود».

وزارت بهداشت غزه امروز اعلام کرد ارتش اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ کشتار جمعی جدید در نوار غزه انجام داده و مجموع شهدای فلسطینی به ۳۲ هزار و ۴۱۴ نفر افزایش یافته است.

بر اساس این بیانیه، شمار شهدای فلسطینی در مجموع به ۳۲ هزار و ۴۱۴ نفر رسیده و تعداد مجروحان نیز به ۷۴ هزار و ۷۸۷ نفر افزایش یافته است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • انتظارات از خیبر بالاست/ بازیکن باید بداند کجا بازی می‌کند
  • حل ناترازی ها مهمترین اولویت انرژی کشور در ۱۴۰۳
  • کاهش مصرف انرژی‌ در مبدل‌های الکتریکی با استفاده از هوش مصنوعی
  • جهش تولید با تامین منابع مالی اتفاق می‌افتد
  • ساخت ۷۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی آغاز شد
  • آغاز ساخت ۷۵۰۰ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی
  • تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • انگلیس بازدارندگی هسته ای را تقویت می کند
  • پتانسیل خفته انرژی سبز در ایران بیدار شد
  • عضویت ۵ شرکت دانش بنیان در صندوق بخش کشاورزی خراسان شمالی/کاهش توان مالی صندوق های کشاورزی