Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ماموریت امروز گشت تعزیرات حکومتی تهران جلوگیری از ادامه گرانفروشی مرغ و اصلاح قیمت‌ها در خیابان خورشید و محله صادقیه بود. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، گشت تعزیرات تهران با دریافت شکایت‌های مردمی متعدد برای بررسی وضعیت عرضه مرغ سری به خیابان خورشید و محله صادقیه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مردم حاضر در محل گشت شکایت داشتند که فروشندگان از عرضه مرغ خودداری می‌کنند و مرغ را مخفی کرده اند و عده‌ای هم که مرغ عرضه می‌کردند با قیمت ۱۸ یا ۱۹ هزار تومان مرغ‌ها را می‌فروختند و فروشنده‌ای در خیابان خورشید نیز ۴.۵ تن مرغ را برای یک مراسم عروسی تدارک دیده بود!  

بلافاصله با شروع کار کارشناسی بازرسان اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت مشخص شد مرغ در انبار این مغازه‌ها وجود دارد و براساس فاکتور‌های ارائه شده این مرغ‌ها به قیمت تنظیم بازار خریداری شده بود.

با احراز تخلف، بهروز طالبیان رئیس گشت‌های مشترک استان تهران دستور داد تا محموله ۴.۵ تن مرغ در خیابان خورشید و محموله دیگری در محله صادقیه به قیمت مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان نرخ مصوب به مردم عرضه و پرنده گرانفروشی نیز در تعزیرات رسیدگی شود.

گفتنی است، در این گشت مهدی کمال نیا معاون اجرایی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران نیز حضور داشت.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت مرغ سازمان تعزیرات تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حسن پور اظهار کرد: پرونده یک دستگاه خودرو سواری حامل یک هزار و ۸۷۰ قوطی نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۳۷ میلیون ریال در شعبه تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: با توجه به مستندات، بررسی‌های انجام شده و تشریفات قانونی، اتهام انتسابی محرز که علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسن پور خروج ارز از کشور و آسیب به اشتغال جوانان را از پیامدهای زیانبار قاچاق برشمرد و گفت: برای حفظ سلامت عمومی، صیانت از حقوق شهروندان و حمایت از تولید ملی با هرگونه خرید و فروش، حمل و نگهداری کالاهای خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را، از سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

کد خبر 6088136

دیگر خبرها

  • عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد