Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت: نیروهای آتش‌نشان جزو سرمایه های ارزشمند مدیریت شهری محسوب می‌شوند، اعضای شورای شهر پیوسته پشتیبان و حامی شما عزیزان بوده و خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا حیدری» در بازدید از مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی مشهد در پیامی از طریق شبکه بیسیم سازمان آتش‌نشانی، ضمن عرض خداقوت و تبریک سال جدید به تمامی دلیرمردان این مجموعه، اظهارکرد: موفقیت، پیروزی، شادکامی و سلامتی شما زحمت‌کشان در سال جدید آرزوی همه مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: نگاه فداکارانه شما و تمامی خادمان مردم در مدیریت شهری را که در ایام تعطیلات نوروز و براساس ماموریت و مسئولیت خود در محل کار هستید، ارج می‌نهیم و امیدواریم که در انجام فعالیت‌ها موفق و موید باشید.

 

وی در بخش پایانی صحبت های خود افزود: نیروهای آتش‌نشان جزو سرمایه های ارزشمند مدیریت شهری محسوب می‌شوند، اعضای شورای شهر پیوسته پشتیبان و حامی شما عزیزان بوده و خواهند بود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مراسم اعتکاف اعتکاف خسارت سیل نوروز اعتکاف ماه رجب سیل خسارات سیل گلستان شبستان آتش نشانی بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و امینی شهرداری مشهد از آغاز فرآیند مطالعاتی شناخت تنوع گونه‌ای جوندگان آفت شهری و حاشیه شهر و ارائه راهکارهای نوین مبارزه تلفیقی با آنها برای اولین بار در کشور خبر داد. - اخبار استانها -

 محمد پذیرا  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: جوندگان از جمله موش‌ها، محیط انسانی را به طریق مختلفی تهدید کرده و علاوه بر خسارات بهداشتی و اقتصادی فراوان، میزبان یا منبع بیماری‌های متعددی هستند.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده موش‌ها حدود 35 نوع بیماری مختلف از جمله هاری، طاعون، لپتوسپیروز، حصبه، یرسینیوزیس، تیفوس، تولارمی را به انسان منتقل می‌کنند که این مهم، به‌‌روزرسانی مستمر روش‌های مبارزه و شناخت پیوسته رفتار و عادات این حیوانات باهوش را می‌طلبد.

پذیرا خاطرنشان کرد: در سالیان اخیر با مطالعات علمی و استفاده از روش‌های متنوع در شهر مشهد، تعداد کانون جوندگان از 60 به 8 کانون کاهش پیدا کرده است.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: فرآیند مطالعاتی شناخت تنوع گونه‌ای جوندگان آفت شهری و حاشیه شهر و ارائه راهکارهای نوین مبارزه تلفیقی با آنها به صورت ویژه برای اولین بار در مشهد آغاز شده است و با برنامه‌ریزی بلند مدت، کاهش کانون‌های جوندگان شهری و توسعه پایدار بهداشت شهری امکان‌پذیر خواهد شد.

وی از شهروندان خواست با سالم‌سازی محیط و تخلیه نکردن باقیمانده مواد غذایی در معابر و جوی‌های آب، در مبارزه با این جوندگان نقش ایفا کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است/ باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
  • تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است