Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا قصد ندارد هزینه چندانی برای خرید دفاع چپ کند.

طرفداری - بارسلونا تصمیمات مهمی در پرونده جذب یک دفاع چپ ذخیره گرفته است.

به گزارش موندو دپورتیوو، نام چند گزینه از حالا از لیست باشگاه برای ایفای نقش ذخیره جوردی آلبا خط خورده است. نفر اول خوان میراندا است که ایده باشگاه قرض دادن او به تیمی لالیگایی برای پیشرفت بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نتوانست والورده را متقاعد کند. مارک کوکوریا هم به بارسا برنمی‌گردد. باشگاه احتمالا بند بازخرید او را فعال می‌کند تا سپس به تیمی که بالاترین رقم را پیشنهاد داد، بفروشد. نفر سوم هم فرلاند مندی است که نتوانست در دو بازی با بارسلونا، مدیران باشگاه را به کیفیتش متقاعد کند. هر سه از لیست کنار رفتند.

بارسا برای ذخیره آلبا قصد ندارد هزینه زیادی کند و ترجیح می‌دهد بازیکنی باتجربه و ارزان به خدمت بگیرد. یکی از گزینه‌ها تالیافیکو، مدافع آژاکس بود ولی او از طریق نزدیکانش به اطلاع بارسا رسانده که در 26 سالگی ترجیح می‌دهد به تیمی برود که انتخاب اول باشد تا ذخیره. بنابراین او هم به بارسا نخواهد آمد. برخلاف تالیافیکو، هستند بازیکنانی که مشکلی با ذخیره بودن ندارند. الکس مورنو (رایو وایکانو)، آلبرتو مورنو (لیورپول)، مونرئال (آرسنال) و فیلیپه لوئيس از این دست گزینه‌ها هستند.

در میان این چهار گزینه، لوئيس جذاب‌تر است. او فقط تا پایان فصل با اتلتی قرارداد دارد و در تابستان بازیکن آزاد است. مدافعی ملی پوش و 33 ساله که تجربه بسیار زیادی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا دارد. نزدیکان این بازیکن می‌گویند هیچ تماسی با بارسا نداشته‌اند ولی فیلیپه مشکلی با اینکه به عنوان ذخیره آلبا خریداری شود، نخواهد داشت چون اعتقاد دارد می‌تواند با این بازیکن برای جایگاهش در ترکیب بجنگد. او بدش نمی‌آید پیش از بازنشستگی، در باشگاه بزرگ دیگری بازی کند و قراردادی چند میلیونی هم ببندد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر