Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@23:49:36 GMT

رییس امداد و نجات: نگران سدبندهای گلستان هستیم

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۸۰۴۹

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان سیل اخیر در استان گلستان اظهار کرد: از روز گذشته که بارش باران متوقف شده، وضعیت و کیفیت امدادرسانی به آسیب‌دیدگان سیل بسیار بهتر شده و امروز( شنبه) سوم فروردین با تداوم توقف بارش‌ها، وضعیت خیلی بهتر شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به فعالیت 6 فروند بالگرد هلال احمر در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از روز گذشته افزود: از ساعت هفت صبح امروز نیز با روشن شدن هوا، فعالیت بالگردها مجدداً آغاز شده و امدادرسانی در منطقه سیل زده آق‌قلا را به طور کامل پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی اضافه کرد: اگر تا ظهر فردا (یکشنبه) چهارم فروردین، توقف بارش تداوم داشته باشد، وضعیت 100 درصد به ثبات می‌رسد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به پُر شدن سدبندها بر اثر بارش زیاد باران گفت: در حال حاضر نگرانی ما از سدبندهاست زیرا بر اثر بارش‌های روزهای اخیر به طور کامل پُر شدند و ان‌شاء‌الله که اتفاقی نیفتد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از به زمین افتادن نگران‌کننده ایوان اندیکا؛ دیدار اودینزه و رم نیمه تمام ماند

اندیکا ظاهرا دچار حمله قلبی شده است.

آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ میهمان اودینزه بود. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فریولی آغاز شد و در شرایطی که تا اواسط نیمه دوم با گل های پربرا و لوکاکو با تساوی ۱-۱ در جریان بود، نیمه تمام ماند.

ایوان اندیکا مدافع ساحل عاجی رم در دقیقه ۷۲ به طور ناگهانی به زمین افتاد. او ظاهرا دچار حمله قلبی شد اما هنگام خروج از زمین، وضعیت این بازیکن چندان بد به نظر نمی رسید. دقایقی بعد، دنیله ده روسی با چهره ای نگران به سمت رختکن رفت و داور بازی را متوقف کرد. در نهایت پس از هماهنگی داور با مسئولان دو تیم، این بازی نیمه تمام ماند. از وضعیت دقیق سلامتی اندیکا هنوز خبری در دسترس نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • ۷ استان درگیر سیل و آب گرفتگی شدند
  • رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • مظفری‌ زاده: خمز نگران شده و می‌خواهد کنار خانواده اش باشد/ آلوز فردا در تمرین حاضر می‌شود
  • رانش زمین در اندونزی/ دست کم ۱۸ نفر جان باختند
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پس از به زمین افتادن نگران‌کننده ایوان اندیکا؛ دیدار اودینزه و رم نیمه تمام ماند
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش باران