Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:32:56 GMT

۹۴ هزار تردد مسافر در پایانه مرزی آذربایجان غربی ثبت شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۸۱۳۵

۹۴ هزار تردد مسافر در پایانه مرزی آذربایجان غربی ثبت شد

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پایانه مرزی بازرگان با ۳۷ هزار و ۴۸۵ تردد مسافر یک سوم ترددها بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است افزود: بعد از این پایانه مرزی، پایانه مرزی تمرچین با مجموع ۲۰ هزار و ۴۳۰ تردد مسافر و پایانه مرزی رازی با مجموع ۱۵ هزار و ۳۷۶ تردد مسافر در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری با بیان اینکه در این مدت چهار هزار و ۹۰۰ مسافر از استان‌های مختلف کشور وارد این استان شده اند ادامه داد: بیش از سه هزار ۵۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه در بخش حمل و نقل جاده‌ای مسافر در آذربایجان غربی فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه نوروز امسال چهار هزار و۲۰۰ نفر راننده نیز خدمت رسانی به مسافران را عهده دار شده اند ادامه داد: در ایام نوروز امسال نزدیک به سه میلیون تردد در جاده‌های آذربایجان غربی ثبت شده است.

وی از جابجایی ۱۳۷ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای از آغاز طرح نوروزی تاکنون در آذربایجان غربی خبر داد و بیان کرد: از این تعداد نزدیک به پنج هزار و ۳۰۰ مسافر داخل شهرستان‌های مختلف استان جابجا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این مدت محورهای ارومیه - سلماس ارومیه - مهاباد بیشترین تردد را داشتند.

کد خبر 4574279

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان جلفا در جلسه ایکه به منظور بررسی مسایل مرزی پایانه مرزی نوردوز در مرز ایران و ارمنستان برگزار شد؛ وضعیت موجود خدمات رسانی در این پایانه را غیرقابل قبول دانسته و بر ضرورت حل وضع موجود تاکید کرد.

عطاپور تصریح کرد: فرآیند‌های خدمات رسانی بخصوص برای کامیون‌های ترانزیتی و صادراتی مطلوب نیست و باید در اسرع وقت حل شود.

وی با اشاره به وجود کندی در ترخیص کالا و ترانزیت در مرز نوردوز، تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از مشکلات در سایه نبود تعامل و همکاری بین نهاد‌ها و سازمان‌های مستقر در مرز است.

فرماندار جلفا بر ضرورت یکپارچه سازی خدمات مرزی در این پایانه تاکید کرد و افزود: متاسفانه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته و ساماندهی امورات مرزی، تاثیر اقدامات در روان‌سازی تردد مشهود نیست و باید اصلاح شود.

سرکنسول ایران در کاپان ارمنستان نیز با اشاره به وجود مشکلات در روند ورود و خروج کامیون‌های ترانزیت و‌صادراتی، قول مساعد داد موارد را به مقامات ارمنی انتقال و آنها را حل و فصل نماید.

مرتضی عابدین ورامین، به اهمیت اقتصادی و استراتژیک مرز نوردوز اشاره کرد و گفت: تصمیم گیری‌ها و نگاه‌ها در این مرز باید فرا راهبردی باشد.

وی اظهار کرد: در سایه افزایش تعامل و همکاری با کشور‌های همسایه در دولت سیزدهم، بسیاری از مسایل و مشکلات برای اتباع ایرانی در جمهوری ارمنستان برطرف شده است.

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت + فیلم
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • آذربایجان‌غربی تا سه‌شنبه میزبان رگبار‌های موقتی است
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان
  • ناوگان باری آذربایجان غربی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام جابجا کرد