Web Analytics Made Easy - Statcounter



رییس فراکسیون امید با تاکید لزوم یکپارچگی در مدیریت بحران در سیل استان های گلستان و مازندران گفت که باید تمامی نهادهای دولتی و دستگاه‌های خدمات رسانی با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های خود تلاش بیشتری برای بهبود وضعیت مردم سیل زده انجام دهند.

محمدرضا عارف در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وقوع سیل در برخی از مناطق استان گلستان اظهار کرد: با نمایندگان استان گلستان آقایان تربتی نژاد، نور قلی پور و قرجه طیار برای پیگیری و اطلاع از آخرین وضعیت مردم در مناطق سیل زده تماس تلفنی داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقوع سیلاب در مناطقی از استان‌های گلستان و مازندران به ویژه در شهر آق قلا در آغازین روزهای سال جدید بار دیگر لزوم یکپارچگی در مدیریت بحران را مورد تاکید قرار داد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در پی وقوع این حادثه مردم عزیز و نجیب این مناطق با مشکلات جدی روبرو شده‌اند باید تمامی نهادهای دولتی و دستگاه‌های خدمات رسانی با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های خود و کمک‌های مردم خیر و نوع دوست کشورمان تلاش بیشتری برای بهبود وضعیت مردم سیل زده انجام دهند تا به یاری خداوند متعال بازسازی منازلی که آسیب دیده با سرعت آغاز شود.

نماینده تهران تاکید کرد که مجلس شورای اسلامی آمادگی هرگونه کمک برای این مهم را دارد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد

رئیس جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زاهد‌ان، ‌رئیس جمهور در گفت‌وگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

‌استاندار سیستان و بلوچستان در این گفتگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در کردستان
  • وزارتخانه‌های اقتصادی جذب ایده فناورانه را در دستور کار قرار دهند
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • پارک‌های بانوان شهر خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند