Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیل زده گلستان گفت: صبح امروز یک تریلی حامل مواد غذایی، شامل انواع کنسروجات، حبوبات، برنج و روغن به وزن حدود ۱۵ تن جهت توزیع بین حادثه دیدگان سیل و سیلاب به استان گلستان اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اعزام یک فروند بالگرد اذعان داشت: یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان نیز از اوایل شروع کمک رسانی به استان گلستان اعزام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی پور تصریح کرد: در صورت اعلام نیاز هلال احمر استان گلستان، ۵۰ نفر از نجاتگران واکنش سریع استان که آموزشهای لازم در خصوص کمک در سیلاب را دیده اند آماده اعزام به استان گلستان می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به سامانه کمک های مردمی هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: سامانه #۱۱۲*۷۸۰* آماده کمک های مردمی برای جبران خسارات سیل زدگان در مناطق شمالی کشور می باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان جمعیت هلال احمر استان سیل مواد غذایی وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کردستان به ۷۱ نفر حادثه‌دیده در طرح نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان گفت: در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳ در استان کردستان به ۷۱ نفر حادثه دیده امدادرسانی شده است.

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا نهم فروردین ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی به ۷۱ نفر حادثه دیده توسط نیروهای این جمعیت امدادرسانی شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۵ حادثه رخ داده است که با اطلاع به مرکز عملیات هلال احمر کردستان، پس از هماهنگی با نیروهای عملیاتی، در کمترین زمان ممکن اقدامات امدادی لازم صورت گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خاطرنشان کرد: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی، ۱۴ پایگاه ثابت، هشت پایگاه موقت، ۱۰ تیم پشتیبان، سه تیم واکنش سریع و امداد هوایی و آنست به صورت ۲۴ ساعته در استان جهت امدادرسانی و ارائه خدمات به هموطنان آماده‌باش هستند.

جلالی از مسافران و گردشگران استان خواست که از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند و ضمن درخواست از رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه شتاب زدگی، در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرند.

کد خبر 740086

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی راه‌اندازی بیمارستان صحرایی را در غزه و رفح دارد
  • امدادرسانی هلال احمر کردستان به ۷۱ نفر حادثه‌دیده در طرح نوروزی
  • سقوط ۴ کولبر ارتفاعات پاوه؛ حال دو مصدوم وخیم است
  • کرمانشاه/ سقوط ۴ کولبر در محور مرزی پاوه
  • ضرورت افزایش اعتبارات و امکانات هلال احمر گلستان
  • کاهش ۷۵ درصدی تلفات رانندگی در گیلان، نوروز امسال
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • تصادف زنجیره‌ای در محور کرمانشاه به اسلام آباد غرب با یک فوتی