Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:47:33 GMT

افزون بر ۵۴۵ هزار مسافر نوروزی وارد خراسان شمالی شدند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۸۲۰۱

افزون بر ۵۴۵ هزار مسافر نوروزی وارد خراسان شمالی شدند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: در طول پنج روز از تعطیلات نوروزی افزون بر ۵۴۵ هزار و ۲۰۶ نفر از مبادی مختلف وارد استان شدند.

حبیب یزدان پناه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین ۱۴۸ هزار و ۲۳۹ دستگاه وسیله نقلیه نیز در این ایام از ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا دوم فروردین ماه امسال وارد استان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این میان ۱۵۲ مورد بازدید توسط بازرسان نظارتی از مکان های اقامتی و دیگر بخش ها صورت گرفته است.
یزدان پناه گفت: این در حالی است که با وجود بارش های این چند روز اخیر در استان ۱۴ هزار و ۳۸۹ نفر نیز از مراکز تفریحی و تاریخی استان بازدید کردند.
وی با اشاره به اقامت ۱۰ هزار و ۴۴۶ نفر در مراکز اقامتی استان، اظهار داشت: در این مدت ۹۴۹ نفر نیز از موزه های استان بازدید کرده اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی یادآور شد: بارندگی های اخیر برف و باران در استان باعث شده تا امروز وضعیت مسافران ورودی به استان تا حدودی کاهش یابد که امیدواریم در روزهای باقی مانده از تعطیلات عید نوروز و بهبود وضعیت جوی این میزان بیشتر یابد.
به گزارش ایرنا؛ خراسان شمالی بین دو قطب زیارتی حرم امام رضا (ع) و گردشگری شمال کشور دارد که سالانه پذیرای حدود ۲۰ میلیون زائر و مسافر است.
بیش از یکهزار و 200 اثر تاریخی در خراسان شمالی شناسایی شده است که در حال حاضر 612 اثر تاریخی، طبیعی و معنوی از این استان در فهرست آثار ملی ثبت شده است.
ط/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ميراث فرهنگي بازديد نوروزي خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه

 ابوالقاسم اکبری با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی هواشناسی گفت: با هدف حفظ سلامت دانش آموزان، همه اردو‌های مدارس در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ لغو شد.

هر ساله مدارس خراسان شمالی در اردیبهشت ماه اردوی دانش آموزی را برنامه ریزی می‌کنند.

خراسان شمالی ۹۳ هزار دانش آموز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی