Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@00:33:16 GMT

بسیجیان اصلاندوز به راهیان نور اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۸۲۴۱

بسیجیان اصلاندوز به راهیان نور اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان اردبیل گفت: ۹۰ نفر از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان اردبیل در قالب اردو های راهیان نور در اصلاندوز با ۲ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سرهنگ حسین حسین‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان پارس آباد اظهار داشت: در قالب کاروان های راهیان نور 90 نفر از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان اردبیل با 2 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس جوانان و نوجوانان جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و فدای میهن اسلامی شان کردند افزود: در دوران دفاع مقدس جوانان و نوجوانان با اخلاص و با ایمان به اراده خویش و برای دفاع از میهن اسلامی شان عازم میدان‌های نبرد شدند و هم اکنون در هر وجب از خاک مناطق عملیاتی خون یک شهید نهفته است.

حسین زاده با اشاره به اینکه باید قدر این سفر معنوی را بدانیم تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی ارزشمند و معنوی جهت آشنایی با رشادت ‌های رزمندگان اسلام است لذا باید قدر این سفر ارزشمند و معنوی را دانسته و خود را جزو ادامه دهندگان راه شهدا قرار دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل اضافه کرد: کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی دهلاویه، شلمچه، طلائیه، هویزه، فکه و اروند بازدید می‌کنند و مهم‌ترین هدف از اعزام این کاروان‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم است که باید مورد توجه واقع شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر عامل هلال‌احمر فارس گفت: به دنبال وقوع سیل در استان سیستان‌ و بلوچستان، ۵۴ نیروی تخصصی این جمعیت در قالب ۱۱ تیم عملیاتی از ۱۰ شهرستان استان فارس برای امدادرسانی به این استان اعزام شدند.
حسین درویشی افزود: اعضای تشکیل دهنده هر یک از این تیم های عملیاتی ۵ نفره شامل نجاتگران متخصص سیلاب ، اسکان اضطراری و تغذیه در بحران هستند.
وی افزود: این افراد با ۱۳ دستگاه خودروی امدادی کمک‌ دار ، کامیونت و تجهیزات کامل عملیاتی شامل موتور پمپ آب ، اسکان و تغذیه اضطراری به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۶ تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲