Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:51:56 GMT

۳۰ فروردین آزمون ورودی حوزه علمیه یزد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۸۲۷۱

۳۰ فروردین آزمون ورودی حوزه علمیه یزد برگزار می‌شود

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه یزد در تاریخ ۳۰ فروردین ماه گفت: تاریخ ثبت نام حوزه علمیه یزد در روز ۲۲ فروردین ماه پایان می‌یابد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در جلسه شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه در حال حاضر 1200 طلبه در سطح استان یزد مشغول به تحصیل هستند اظهار داشت: از این تعداد 300 نفر در رشته‌های تخصصی و 100 نفر نیز غیر حضوری مشغول به تحصیل هستند که جمع این افراد به 1520 نفر در سطح استان یزد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه 279 نفر در استان مشغول به تحصیل در سطوح عالی حوزه علمیه هستند تصریح کرد: امسال آمار غیر حضوری‌های حوزه علمیه یزد نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: غیر حضوری‌های حوزه علمیه یزد افراد شاغل در ادارات و مشغول فعالیت در طرح هجرت هستند که در کنار انجام کار، به تحصیل علوم حوزوی نیز می‌پردازند.

آزمون حوزه علمیه 25 فروردین‌ماه 96 در استان لرستان برگزار می‌شود   پذیرش بدون آزمون حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شد   ثبت نام آزمون حوزه علمیه خراسان تا 29 اسفند ادامه دارد

شمس به فعالیت 130 استاد در حوزه‌های علمیه استان یزد اشاره و تصریح کرد: از این تعداد 100 نفر دارای حکم و 30 بدون حکم هستند و در کنار این افراد، 42 نفر کادر، 6 خادم دارای حکم و 19 خادم بدون حکم در مدارس علمیه استان مشغول به فعالیت هستند.

مدیر حوزه علمیه یزد در ادامه به مقایسه ثبت نام ورودی‌های جدید حوزه علمیه استان در سال گذشته و امسال اشاره کرد و گفت: سال گذشته در این تاریخ 76 نفر برای ورود به حوزه علمیه استان یزد ثبت نام کرده بودند که امسال هم با همین آمار روبه‌رو هستیم و هیچ کاهش در این خصوص شاهد نیستیم.

وی به فعالیت‌های انجام گرفته مربوط به پذیرش ثبت نام حوزه علمیه استان یزد اشاره و خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه اجرایی در مرکز مدیریت استان یزد و مدارس علمیه شهرستان‌ها، چاپ 3 هزار پوستر و 20 بنر پذیرش و نصب آن در میادین اصلی شهر یزد، توزیع پوسترهای پذیرش در مدارس و مساجد، اعزام مبلغین در مدارس آموزش و پرورش در قبل و بعد از تعطیلات، نامه نگاری با برخی از ارگان‌های دولتی استان و همچنین برگزاری نشست‌هایی با برخی مدیران یزد از جمله برنامه‌هایی بود که در راستای پذیرش حوزه علمیه استان یزد در سال گذشته و ابتدای سال جاری برگزار شده است.

شمس به تاریخ پایان پذیرش حوزه علمیه استان یزد اشاره کرد و ادامه داد: تاریخ پذیرش حوزه علمیه یزد در روز 22 فروردین ماه امسال به پایان خواهد رسید و در تاریخ 30 فروردین ماه نیز آزمون ورودی حوزه‌های علمیه به صورت همزمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور

عبدالوحید جعفری ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان کنکوری گفت: همزمان با سراسر کشور، اولین مرحله کنکور سراسری ۱۴٠۳ در شهرستان زرند، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با شرکت ۲ هزار و ۲٠٠ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون ملی در شهرستان زرند در ۴ حوزه امتحانی، هنرستان کار دانش شهید علی عظیمی (ابتدای بلوار جانبازان)، دبستان معلم (سالن خوارزمی)، دبیرستان امام خمینی (ره) خیابان مصلی شرقی و دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند از همه داوطلبان کنکور خواست در موعد مقرر با رعایت کامل نکات امنیتی کنکور از جمله به همراه نداشتن وسایل اضافه از قبیل گوشی یا هر دستگاه هوشمند دیگری و... در جلسه آزمون حاضر شوند.

وی از اولیا نیز خواست: از تجمع در جلوی حوزه‌های برگزاری آزمون پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • چگونه طلبه شویم؟
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان