Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:34:55 GMT

کمکهای هلال احمر خراسان رضوی به سیل زدگان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۸۲۷۵

کمکهای هلال احمر خراسان رضوی به سیل زدگان ارسال شد

مشهد- ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: کمکهای هلال احمر خراسان رضوی به سیل زدگان شمال و جنوب کشور شامل 2700 چادر اسکان اضطراری و بسته های غذایی ارسال شد.

اسماعیل بهمن‌آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین راستا تعداد هزار و 500 چادر امدادی جهت اسکان اضطراری به استان گلستان در شمال کشور و هزار و 200 دستگاه چادر امدادی هم به استان سیستان و بلوچستان در جنوب کشور ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:هزار و 500 بسته غذایی یک ‌ماهه نیز به استان گلستان ارسال شد که هر بسته شامل 10 کیلوگرم برنج، 810 گرم روغن مایع، 900 گرم شکر، 900 گرم عدس، 900 گرم نخود، 900 گرم لوبیا چیتی، 200 گرم نمک یددار، 500 گرم چای، 700 گرم قند، 12 عدد تن ماهی و هشت عدد کنسرو لوبیاست و وزن هر بسته بیش از 30 کیلوگرم است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: هر کدام از این بسته ها می تواند خوراک یک ماهه یک خانواده چهار نفره را تامین کند.
بهمن آبادی افزود: این بسته‌ها در مجموع شامل 15 هزار کیلوگرم برنج، سه هزار و 150 کیلوگرم روغن، 9 هزار و 600 کیلوگرم عدس و لوبیا چیتی، 18 هزار عدد تن ماهی، 12 هزار عدد کنسرو لوبیا، چهار هزار و 500 بسته قند، هزار و 500 بسته شکر و هزار و 500 بسته چای هستند که صبح امروز در قالب یک دستگاه تریلی و یک دستگاه کامیون به مناطق سیل زده گلستان ارسال و در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفتند.
1922/7496

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر كمك به سيل زدگان خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان

به خبرگزاری مهر، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: در پی وقوع سیل در جنوب شرق کشور، مؤسسه خیریه‌ای شیرازی بسته‌های معیشتی، حمایتی و بهداشتی به ارزش ۲۳ میلیارد ریال به سیل زدگان منطقه زرآباد سیستان و بلوچستان کمک کرد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی، بهداشتی، حمایتی، پوشاک و پتو است که در راستای اهداف بشردوستانه هلال احمر جهت کمک به هموطنان سیل‌زده سیستانی تهیه شده است.

درویشی در ادامه گفت: مؤسسه خیریه شهدای کربلا مسجد حاج عباس شیراز، بیش از ۴۰ سال است که به طور مستمر به انجام کارهای خیر فعالیت داشته است و به عنوان یکی از خیرین هلال احمر فارس نیز شمرده می‌شود.

کد خبر 6086185

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان