Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:59:16 GMT

نقش والدین و همسران شهید در پیروزی دفاع مقدس ستودنی است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۸۳۱۳

نقش والدین و همسران شهید در پیروزی دفاع مقدس ستودنی است

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت ادامه راه شهدا گفت: نقش مادران و همسران شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستودنی است.

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز شنبه در سومین روز ماه فروردین با حضور در منزل دوازده شهید از سه خانواده والامقام جعفری، خانعلی و امینی نور شهرستان اصفهان یا‌د و خاطره این شهدا را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت : مادران شهدا به تأسی از حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از حریم ولایت و امامت در دفاع مقدس با لبیک به امام شهدا، همسران و فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب آماده و راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل کردند تا یک وجب از خاک وطن به دست دشمن نیفتد.
وی تکریم مادران شهدا را تجلیل از فرهنگ ایثار و مقاومت دانست و اظهارداشت : دعای پدران و مادران شهدا تضمین کننده انقلاب اسلامی است.
استاندار اصفهان از مادر شهیدان خانعلی و پدر شهیدان امینی نور خواست تا با نفس حق و دعای خیر خود سلامتی رهبر معظم انقلاب، توفیق مسؤولان و خدمتگزاران به مردم و عزت و سربلندی هرچه بیشتر ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال طلب نمایند.
خانواده شهید جعفری با ۶ شهید انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، خانواده شهید خانعلی، پدر و دو فرزند برومندش و خانواده شهید امینی نور با سه شهید دفاع مقدس خانواده هایی بودند که استاندار اصفهان با آنها دیدار داشت و از نزدیک مشکلات این خانواده ها را بررسی کرد.
در این دیدار بی بی جان همسر بزرگوار شهید حاج محمد علی خانعلی و مادر دو شهید در بستر بیماری چشمانش به عکسی بود که دست همسر و فرزند شهیدش را در یک روز در هم قرارداد و آنها را تا جایگاه ابدی شان در جلوی تشییع کنندگان تا گلستان شهدا بدرقه می کند.
استان اصفهان در دفاع مقدس افزون بر 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
م- س 6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ديدار خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی