Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه امسال ۲هزار و ۹۶۶ کلاس به ستاد اسکان آموزش و پرورش استان بوشهر اختصاص یافته است، گفت: مدارس شهرهای شاحلی بوشهر، گناوه و دیلم تکمیل شده است. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ناصر کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به  تجهیز 393 مدرسه استان بوشهر برای اسکان گردشگران نوروزی در استان بوشهر اظهار داشت: برای اسکان گردشگران نوروزی 2 هزار و 966کلاس درس در 393 مدرسه در استان بوشهر تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزایش مسافران نوروزی در شهرهای ساحلی خبر داد و افزود: شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم بیشترین مسافر را دارند و تعداد مدارس تعیین شده جوابگو نیست.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر با اشاره به تکمیل ظرفیت مراکز اسکان فرهنگیان و مدارس شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم اظهار داشت: با وجود در اختیار قرار دادن تمامی مدارس و ستادها، مدارس بوشهر، گناوه و دیلم  تکمیل شده است و آموزش و پرورش با توجه به همکاری‌های لازم با مسافران، مجبور شد مجوز برپایی چادر را در مدارس صادر کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه به دلیل ازدحام جمعیت و بضاعت آموزش و پرورش، امکانات محدودی در اختیار مسافران قرار گرفته است که از این بابت باید عذرخواهی کنیم ادامه داد: آموزش و پرورش در این مناطق، سعی در هدایت مسافران به روستاهای همجوار را دارد تا گردشگران شرایط مطلوب‌تری داشته باشند.

وی به اعلام جدیدترین آمار پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان موقت استان پرداخت و خاطرنشان کرد: در پایان روز جمعه دوم فروردین 32 هزار و 237 نفر در قالب 8 هزار و 683 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان بوشهر پذیرش شده‌اند.

کرمی تصریح کرد: از این تعداد آمار، 28 هزار و 41 نفر آن فرهنگی در قالب 7 هزار و 790 خانوار در ستادهای اسکان استان اقامت دارند.

وی با بیان اینکه حدود 10درصد گردشگران اسکان یافته در مدارس، غیر فرهنگی از سراسر نقاط کشور هستند گفت: از 32 هزار و 237 نفر گردشگر اسکان یافته در مدارس استان بوشهر حدود 10 درصد آن به تعداد 3 هزار و 217 نفر غیر فرهنگی در قالب 893 خانوار بوده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: بر این اساس، آمار اسکان نوروزی تاکنون 90 هزار و 458 نفرروز می‌رسد.

کرمی تصریح کرد: تا روز دوم فروردین شهرستان بوشهر با 9 هزار مسافر، شهرستان گناوه با شش‌هزار و 700 مسافر و شهرستان دیلم نیز با 5 هزار و 400 مسافر به ترتیب پذیرای بیشترین مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان استان بوشهر بوده‌اند.

15 میلیون شب اقامت مسافران نوروزی در استان بوشهر فراهم شد بهار 98| 2966 کلاس به ستاد اسکان آموزش و پرورش استان بوشهر اختصاص یافت بیش از یک هزار کلاس درس در خراسان جنوبی میزبان مسافران نوروزی است

وی با بیان این که پذیرش میهمانان نوروزی در سال 98 به دو صورت غیر حضوری از طریق اینترنت و حضوری صورت می پذیرد گفت: قریب به 30 درصد ظرفیت پذیرش در نوروز 98 به رزرو اینترنتی اختصاص یافته بود و مابقی به صورت حضوری است.

کرمی افزود: گردشگران بر همین اساس می‌توانند برای پذیرش اینترنتی به سایت ستاد اسکان فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش به نشانی eskan.medu.ir مراجعه و نسبت به رزرو محل اقامت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ ز

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان هشت هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی در سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: پذیرش و اسکان مسافران نوروزی و زائران امام هشتم از ۲۷ اسفندماه آغاز شده است و بر اساس پیش بینی و تجربه سالیان گذشته، انتظار می‌رود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از ۱۷ هزار نفر از مسافران و زائران رضوی در مدارس و مراکز رفاهی تجهیز شده، اسکان یابند.

سیدولی الله حسینی افزود: در این زمینه ۴۴ باب مدرسه در شهرستان سبزوار در قالب ۴۰۰ کلاس درس تجهیز و برای پذیرایی از مسافران آماده سازی شده است.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: علاوه بر فراهم بودن زمینه اسکان زائران و مسافران نوروزی در مدارس این شهر، بقاع متبرکه، هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مهمان‌سرا‌ها و مهمان‌پذیر‌ها نیز مهیای اسکان زائران است.

دیگر خبرها

  • اقامت ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ۸۷ هزار گردشگر نوروزی در مدارس استان بوشهر اسکان پیدا کردند
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند
  • اسکان مسافران نوروزی در مدارس کردستان از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت
  • اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گناوه اسکان پیدا کردند
  • اسکان هشت هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی در سبزوار
  • اقامت ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر