Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@00:54:26 GMT

سوریه: برای بازپس‌گیری جولان حدومرزی نمیشناسیم

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۸۳۹۹

به گزارش ایسنا، فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت: رابطه اسرائیل با برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس از مرحله عادی‌سازی عبور کرده است.

وی با بیان اینکه اشغالگری در جولان اشغالی سوریه آینده‌ای ندارد، تاکید کرد: هیچ مرزی درمقابل دمشق برای بازپس گیری جولان وجود ندارد و رهبری سوریه تمامی احتمالات را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقداد عنوان داشت: مردم جولان قهرمانانی هستند که خواهان آزادی و استقلالشان هستیم. آمریکا بزرگترین کشور حامی تروریسم است و قطعنامه های سازمان ملل درباره جولان را به چالش می‌کشد.

وی با تاکید بر اینکه دمشق حق دارد که برای آزادسازی خاک خود شیوه های مسالمت آمیز و تمامی اشکال مبارزه مسلحانه را به کار گیرد، گفت: مشخص شد که ترامپ عنصر کوچکی در کمپین انتخاباتی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه "انتظار داشتیم کشورهای عربی حداقل همبستگی خود را برای حمایت از مساله فلسطین حفظ کنند" گفت: تناقض آشکاری در سازوکار فعالیت کشورهای عربی و سیاست‌های آنها در قبال سوریه وجود دارد. آنها تسلیم فشارهای مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا شدند و به درخواست‌های وی برای عدم بازگشت سوریه به اتحادیه عرب پاسخ دادند.

مقداد اظهار کرد: معامله های آمریکا درقبال مسائل منطقه ما ادامه دارد و محدود به کشور خاصی نمی‌شود. عادی سازی میان کشورهای عربی و اسرائیل وجود ندارد بلکه برخی به طور کامل تسلیم اسرائیل شده‌اند. رابطه اسرائیل با برخی کشورهای حوزه خلیج فارس فراتر از مرحله عادی سازی رفته است.

وی تاکید کرد، معامله قرن درصورت عدم موافقت برخی سازمان‌های عربی محقق نخواهد شد.

معاون وزیر خارجه سوریه، رویکرد ترکیه درباره جولان را مبتنی بر دورویی و تناقض دانست و گفت: آنکارا حامی تروریسم در سوریه است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اسم تیم پیروزی بود؛ پرسپولیس را پس گرفتیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد رویانیان، مدیرعامل اسبق پرسپولیس در بخشی از صحبت هایش در کافه خبر از ماجرای بازپس گیری نام پرسپولیس صحبت کرد.

او در مورد اینکه آیا نقش اصلی را برای بازگرداندن نام تیم از پیروزی به پرسپولیس ایفا کرده بود گفت:«اسم باشگاه پیروزی بود و از قبل می‌خواستند پرسپولیس را بگیرند و دادگاه داشتیم. ما با تمام قوا به این مسئله پرداختیم و اسم پرسپولیس را پس گرفتیم. خدا کمک کرد و من هم آن زمان آدم قلدری بودم و مثل الان پیر نبودم.»

رویانیان در جواب به اینکه برای بازپس گیری این نام از زور و نفوذ استفاده کرده است یا خیر گفت:« نه؛من منطق داشتم. به دادگاه گفتم ۳۰ میلیون نفر این اسم را دوست دارند و متعلق به ۳۰ میلیون ایرانی است. شما چطور می‌خواهید این اسم را به ۴ نفر که مدعی شده‌اند بدهید. حکم گرفتیم و از آن دستگاه قضایی تشکر می‌کنیم و ما هم ایستادگی کردیم. تهدید هم شدیم و می‌خواستند ما را تطمیع کنند ولی ما ایستادیم که پرسپولیس برای مردم است.»

257 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888389

دیگر خبرها

  • نمایشگاه قرآن، فرصتی برای آشنایی ملت‌هاست/ فلسطین قطب‌نمای مسلمانان است
  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر
  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • ببینید | اسم تیم پیروزی بود؛ پرسپولیس را پس گرفتیم!
  • شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی
  • ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید؛ دالاهو ایراندوست کیست؟
  • رسمی | ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید | انجام اولین بازی در تیم ملی
  • بازگشت اسد به دنیای عرب
  • دشمن در رسیدن به اهدافش در یمن شکست خورد/ همچنان به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهیم