Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، به‌دنبال وقوع سیل در استان گلستان جمعی از مربیان و کارشناسان کانون صبح روز سوم فروردین در محل اسکان موقت خانواده‌های آسیب‌دیده حاضر شدند و با مهربانی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری آغوش گرم خود را به روی کودکان و نوجوانان این مناطق گشودند.

بر اساس این خبر، مربیان کتابخانه‌های سیار و کارشناسان فرهنگی داوطلب امدادگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پنج استان‌ سمنان، مازندران، خراسان شمالی، اردبیل و تهران، فعالیت‌های فرهنگی خود را در محل اسکان بیش از 600 خانوار سیل‌زده استان گلستان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، این مربیان به اجرای فعالیت‌هایی هم‌چون قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش خلاق، کتاب‌خوانی و برگزاری کارگاه‌های هنریِ نقاشی، کاردستی و... خواهند پرداخت.

به گفته دبیر انجمن «پیک امید» (امداد فرهنگی) کانون، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری نیز از بعدازظهر روز سوم فروردین با پخش فیلم‌های تولید کانون و اجرای نمایش، به امدادگران کانون در مناطق سیل‌زده می‌پیوندند.

محمد دلکش در ادامه گفت: دامنه فعالیت‌های کانون در مناطق سیل‌زده استان گلستان گسترش پیدا می‌کند و گروه‌های بیشتری از مربیان و کارشناسان به این مناطق اعزام خواهند شد.

گفتنی است طرح امداد فرهنگی «پیک امید» کانون پرورش فکری با هدف خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار، کار مشترک معاونت فرهنگی و بسیج کانون است که با حضور مربیان داوطلب و جهادگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

279 / 279 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیل‌زده گلستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیل زده گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری

به گزارش خبرگزاری مهر، کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت روز معلم و روز گرامی‌داشت حکیم ابوالقاسم فردوسی دو نمایشگاه کتاب با عنوان «معلم من یک هیولاست! نه، نیستم.» برگزار می‌کند.

در این دو نمایشگاه کتاب‌های فارسی و غیرفارسی به نمایش گذاشته می‌شود. عنوان نمایشگاه با موضوع ۱۲ اردیبهشت روز معلم انتخاب شده است.

اسامی تعدادی از کتاب‌های موجود در این نمایشگاه عبارت است از: «دیدار با آقای عنق» نوشته آر. ال. استاین با ترجمه مسعود ملک‌یاری، «معلم تازه کار» اثر دن گاتمن با ترجمه نسرین شاملو، «پیشتازان ایرانی: روایت زندگی و موفقیت ۱۷ چهره برتر علمی معاصر ایران» نوشته اشکان خسروپور و همکاران، «گوشه دنج کلاس» نوشته دبورا هاپکینسن با ترجمه پریا لطیفی‌خواه.

The dunderheads behind bars by Paul Fleischman, the Swallows by Lisa Lutz

Teachers by Sylvia Ashton-Warner, the Lendry News by Andrew Clements

همچنین به مناسبت ۲۵ اردیبهشت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز پاسداشت زبان فارسی نمایشگاه دیگری از کتاب‌های بزرگسال، مرجع و کودک با موضوع فردوسی در کتابخانه مرجع برقرار است.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند اردیبهشت روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ به کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران کانون مراجعه کنند.

کد خبر 6084339 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • راهیابی دختران تایبادی به مرحله کشوری جشنواره سرود آفرینش
  • برنامه «سخن روح افزا» برای کودکان و نوجوانان استان بوشهر اجرا شد