Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت الله دستیاری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: براساس هشدارهای هواشناسی یک سامانه بارشی شنبه شب وارد شهرستان خواهد شد که بیشتر بارش‌ها در روزهای دوشنبه و سه شنبه خواهد بود.

وی افزود: آغاز بارش‌ها را تا عصر یکشنبه به صورت رگباری و پراکنده در شهرستان خواهیم داشت.

فرماندار پلدختر گفت: فعالیت اصلی بارش‌ها و تقویت این سامانه برای تمام نقاط شهرستان یکسان و گاهی با رعد و برق همراه می‌باشد و از عصر روز یکشنبه تا بعد از ظهر سه شنبه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیاری افزود: تا گذر این سامانه بارشی از منطقه مردم به ویژه مسافران نوروزی از توقف و ایستادن در مسیر سیلاب‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شدت بارش‌ها و احتمال ریزش کوه و سنگ در مسیر جاده‌های مواصلاتی، شهروندان حتی المقدور از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

فرماندار پلدختر به عشایر هشدار داد از تردد در مسیر رودخانه‌ها، بندهای خاکی، کانال‌ها، دره‌ها و ارتفاعات کوه‌ها و مسیل ها در زمان بارندگی بپرهیزند.

دستیاری همچنین با اعلام آماده باش به اعضای ستاد بحران شهرستان از آنها خواست با هماهنگی کامل آماده جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی در بارندگی باشند.

وی از بخشداران پلدختر و معمولان خواست برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی ناشی از بارندگی هشدارهای لازم را به دهیاران، شوراها و کشاورزان اطلاع دهند.

کد خبر 4574312

منبع: مهر

کلیدواژه: پلدختر فرمانداری پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) و فردا (دوشنبه) ـ با ورود سامانه بارشی جدید به کشور ـ در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و برخی نقاط شرق و جنوب شرق استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه دامنه بارش‌ها ـ علاوه بر مناطق ذکرشده ـ شمال شرق را نیز دربر می‌گیرد.

چهارشنبه بارش در شمال غرب و غرب پایان می‌یابد ولی در سایر مناطق ذکر شده و در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان بارش تداوم دارد.

سامانه بارشی پنجشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود.

دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و دریای خزر نیز در این مدت مواج است.

کد خبر 845911 برچسب‌ها برف خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور پیش‌بینی می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی / بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • هشدار سیل در گلستان؛ سطح آب رودخانه‌ها بالا می‌آید
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق
  • بازگشایی ۶۲ راه فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان