Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@07:02:50 GMT

بارندگی شدید و احتمال بروز سیلاب در قزوین طی هفته جاری

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۸۵۰۱

بارندگی شدید و احتمال بروز سیلاب در قزوین طی هفته جاری

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بارندگی شدید و احتمال بروز سیلاب در استان قزوین از روز دوشنبه چهارم فروردین در سطح استان آغاز و تا روز چهارشنبه هفتم فروردین‌ ماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، قدرت‌اله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان در این خصوص اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، توده هوای بارشی از اوایل وقت روز یکشنبه چهارم فروردین‌ماه در استان فعال خواهد شد که بارش‌ها تا اوایل روز چهارشنبه هفتم فروردین ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اوج بارندگی‌ها از صبح تا اواخر وقت روز دوشنبه پنجم فروردین رخ خواهد داد که با پیش‌بینی حجم بالای بارش، وقوع آب‌گرفتگی، سیلاب و طغیان رودخانه‌ها همراه خواهد بود.

مهدیخانی ادامه داد: دستورات لازم جهت آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با رخدادهای احتمالی صادر شده، از تمامی مردم خصوصاً مسافرین، روستائیان و عشایر تقاضا می‌شود از اقامت در مسیل‌ها، حاشیه و حریم بستر رودخانه‌ها و نیز کوهپایه‌ها و نواحی سیل گیر اکیداً خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین با هشت درصد کاهش بارندگی روبروست

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به اینکه دوره آماری بارندگی‌ها در استان ۳۰۷ میلی متر است، میزان بارش‌های استان نسبت به این دوره ۴۰ درصد کاهش بارندگی را نشان می‌دهد.

وی میزان بارندگی‌های استان در سال زراعی جاری را ۱۲۸.۴ میلی متر اعلام کرد و گفت: میزان بارش‌های قزوین نسبت به سال گذشته که ۱۳۹.۶ میلی متر ثبت شده بود، هشت درصد کاهش بارندگی‌های این دوره را به ما نشان می‌دهد.

بهروزی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی اخیر در استان، بیان کرد: عمده فعالیت بارشی سامانه در شهر معلم کلایه واقع در بخش رودبار الموت شرقی با ۲۵ میلی متر بود و این میزان در مرکز استان نیز ۱۴ میلی متر ثبت بارش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع گرد و خاک موقت در برخی مناطق خوزستان
  • ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • افزایش دمای خوزستان تا اوایل هفته آینده
  • پیش‌بینی وضعیت هوای قزوین تا پایان هفته
  • قزوین با هشت درصد کاهش بارندگی روبروست
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای بارندگی در گیلان/ دمای هوا ۶ تا ۱۲ درجه کاهش پیدا می‌کند
  • بارش باران و جاری شدن سیل در بخش‌های مختلف استان سمنان + فیلم
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی استان سمنان+ فیلم
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی سمنان