Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@17:23:31 GMT

رئیس مجلس شورای اسلامی وارد شهرستان بندرترکمن شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۸۵۴۷

رئیس مجلس شورای اسلامی وارد شهرستان بندرترکمن شد

لحظاتی پیش رئیس مجلس شورای اسلامی به منظوری بررسی شرایط سیل‎زدگان استان گلستان وارد شهرستان بندرترکمن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  شبستان از گرگان، «علی‎لاریجانی»، رئیس مجلس شورای اسلامی برای بررسی وضعیت مردم آسیب دیده از سیل وارد شهرستان بندرترکمن شد.

 

پیش از این علی‎لاریجانی با حضور در استان مازندران وضعیت و شرایط امدادرسانی را از نزدیک بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براثر جاری شدن سیل چهار شهرستان گنبدکاووس، گمیشان، بندرترکمن و آق‎قلا خسارت دیدند و به دلیل شرایط جوی نامناسب تا روز گذشته امدادرسانی با کندی پیش می‎رفت.

 

مردم منطقه از نحوه امدادرسانی و شرایط آن گلایه دارند، بر اثر مشکلات ناشی از جاری شدن سیل و شرایط جوی 2 کودک در استان گلستان جان باختند.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مراسم اعتکاف اعتکاف اعتکاف ماه رجب استان بوشهر خسارت سیل نوروز عید نوروز سیل سیلاب رییس مجلس علی لاریجانی گلستان علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: نمایندگان اجازه ارائه پیشنهاد به احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ را ندارند

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی روز یکشنبه (۲۶ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به تذکر نماینده مردم خدابنده درباره نحوه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: در مرحله دوم بررسی لایحه بودجه، فقط بند (ب) ماده ۱۸۲ را در جداول بودجه که تاکنون در لایحه نبوده بررسی خواهیم کرد و به هیچ عنوان دولت و مجلس در پیشنهادات و زمان رسیدگی به آن در کمیسیون‌ها و صحن مجلس، حق ندارند در منابع و مصارف بودجه ۱۴۰۳ در صدر جداول تغییری ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین حق نداریم تبصره و حکم جدیدی بنویسیم. به عبارتی جداول در لایحه بودجه وجود دارد و بدون حکم جدید و بدون تبصره جدید بررسی و رای گیری خواهد شد و فقط در سرفصل‌های بودجه نمایندگان می‌توانند پیشنهاد دهند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به نحوه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ اظهار داشت: بخش دوم بودجه در سیستم‌های مجلس بارگذاری شده است ولی باید مشخص شود که منظور از آنها جداول کلان است یا جداول پیوست.

سیدالبرز حسینی افزود: به عبارتی برای چگونگی بررسی سرفصل‌ها و احکام دستگاه‌ها در بخش دوم بودجه ابهام وجود دارد و اینکه روند کار آیا به صورتی است که همکاران مجلس می‌توانند درباره پروژه‌های مناطق خود پیشنهاد بدهند یا خیر.

وی ادامه داد: بر اساس قاعده باید در زمان بررسی بخش دوم لایحه بودجه، فقط درباره سرفصل‌های دستگاه‌ها و کلان بودجه بحث شود و اگر برای پروژه‌های ریز دستگاه‌ها بحث کنیم، بررسی بخش دوم بودجه طولانی خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیات رییسه باید اعلام کند که نحوه رسیدگی به بخش دوم بودجه و پیشنهادات نمایندگان در بررسی جداول بودجه به عنوان بخش دوم چگونه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قالیباف: وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کنیم
  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار
  • قالیباف: نمایندگان اجازه ارائه پیشنهاد به احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ را ندارند
  • توضیحات قالیباف درباره روند بررسی بخش دوم لایحه بودجه در مجلس