Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال آسیا امروز (شنبه) در شهر اولان باتور مغولستان برگزار شد که نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۵ کشتی گیر حضور داشتند مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و افشین رحمانی در دیدار نخست با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب راهول از هند شد و در کشتی دوم با نتیجه ۸ بر ۷ مقابل ادلان عسکراف از قزاقستان شکست خورد و در دیدار سوم نیز مقابل بک بولات میرزانظر اولو از قرقیزستان با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب شد وی در کشتی چهارم خود با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل چینزوریگ تسراما از مغولستان شکست خورد و پنجم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۸ کشتی گیر حضور داشتند، امیرمحمد یزدانی در دیدار نخست با نتیجه ۱۳ بر صفر ویلیسیو از چین را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۱۵ بر ۵ از سد پراوین از هند گذشت و راهی دیدار فینال شد. در دیدار فینال مقابل تولگا تومور اوچیر از مغولستان با ضربه فنی شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که مسابقات با حضور ۶ کشتی گیر و در دو گروه سه نفره برگزار شد. نوید زنگنه در گروه یک مقابل بکجان ژامبولوف از قرقیزستان با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز شد و در کشتی دوم نیز با نتیجه ۱۲ بر ۴ باتیار نبی اف از ترکمنستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله نیز با نتیجه ۳ بر ۳ از سد دارخان یسینگالی از قزاقستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. زنگنه در این دیدار با ضربه فنی مغلوب اوتگونبایار باتسوری از مغولستان شد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز ۶ نفر حضور داشتند محمد مرادی در گروه ۲ مقابل ار سونگبو از چین با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد، اما با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب لخاگواگرل مونختور از مغولستان شد و به دیدار نیمه نهایی رفت وی در این دیدار نیز با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی مقابل یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. مرادی در این دیدار در مصاف با مظفر ژاپویف از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر ۹ به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

در روز نخست این مسابقات تیم ایران توسط ارشک محبی در وزن ۹۲ کیلوگرم صاحب مدال طلا و محمد نامجو مطلق در وزن ۶۱ کیلوگرم صاحب مدال برنز شده بود.

فردا (یکشنبه) و در روز پایانی این رقابت‌ها مسابقات اوزان ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم برگزار می‌شود و فرهاد نوری، علی سوادکوهی، احمد بذری و عباس فروتن به مصاف حریفان خود می‌روند.

بیشتر بخوانید:

میزبانی خوزستان برای جام جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۹

قهرمانی ایران در کشتی فرنگی امید‌ های آسیا

نمایندگان ایران در روز پایانی حریفان خود را شناختند/ شانس ۲ طلا و یک برنز در چهار وزن دوم

نتهای پیام/

۲ مدال نقره و یک برنز برای آزادکاران امید ایران در چهار وزن دوم مسابقات قهرمانی آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، در‌مرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری‌ دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

امروز و در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش ایران که دیروز برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد‌ و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، علی‌خورشیدی ملی‌پوش ایران در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت.

او در مرحله بعدی با ورزشکاری از نپال پیکار کرد و با برتری مقابل آن به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!