Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@02:55:43 GMT

جهانگیری وارد گرگان شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۸۵۷۹

جهانگیری وارد گرگان شد

معاون اول رییس جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان‌های گلستان و مازندران وارد گرگان شد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، اسحاق جهانگیری قرار است در این سفر دو روزه از نزدیک مناطق سیل زده را مورد بازدید قرار دهد و سپس در جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور مدیران استان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط تصمیمات لازم را برای جبران خسارات وارد شده اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه مازندران: آغاز بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از سیل توسط سپاهوزیر کشور: کمک‌ها بین سیل‌زدگان گلستانی با سرعت بیشتری توزیع شودرئیس مجلس در گلستان: پرداخت کمک‌ بلاعوض به سیل‌زدگان آغاز شد

 

طی روزهای گذشته به دلیل بارش مستمر باران در استان های شمالی کشور به خصوص استان های مازندران و گلستان، مردم شهرها و روستاهای این دو استان با مشکل سیل و آبگرفتگی شدید مواجه و متحمل خساراتی شده‌اند.

*  عکس خبر تزیینی است

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اسحاق جهانگیری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع طلاب حوزه علمیه رضویه گرگان در دفاع از عملیات تنبیهی وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری منتخب مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت : این عملیات نمایش اقتدار ایران و نشانه ضعف رژیم صهیونیستی بو.د

وی افزود : سیلی سپاه به رژیم صهیونیستی مردم آزاده جهان را خوشحال کرد و رژیم صهیونیستی را در یک دوراهی دو سر باخت قرار داد.

در این تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه رضویه گرگان با سر دادن شعارهایی از عملیات تنبیهی وعده صادق حمایت و از نیروهای سپاه و نظامی کشورمان قدردانی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه + فیلم
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه
  • حمایت از مردم غزه و فلسطین؛ امروز در گرگان
  • برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان
  • تجمع طلاب حوزه علمیه رضویه گرگان در دفاع از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • تجمع طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • قدردانی طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان از اقدام نیرو‌های مسلح در انجام عملیات وعده صادق
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است