Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@02:52:54 GMT

کشف ۴.۵ تن مرغ ۱۸ هزار تومانی توسط تعزیرات

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۸۶۶۴

 بهروز طالبیان با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز (شنبه) سوم فروردین در ادامه برگزاری گشت‌‌های مشترک تعزیرات با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف، به یک واحد صنفی در خیابان خورشید تهران برخوردیم که این واحد صنفی 4.5 تن مرغ را دپو کرده بود و قصد داشت با قیمت 18 هزار تومان به رستوران‌ها عرضه کند.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: ضمن تشکیل پرونده برای واحد صنفی متخلف، قیمت مرغ در این واحد صنفی به نرخ مصوب یعنی 11 هزار و 500 تومان اصلاح و با حضور یکی از نمایندگان تعزیرات، بر عرضه مرغ به مردم نظارت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبیان با اشاره به حضور گشت تعزیرات در خیابان خسرو شمالی واقع در منطقه ستارخان گفت: در این منطقه نیز به یک واحد صنفی عرضه مرغ برخوردیم که در ابتدا منکر وجود مرغ در واحد خود می‌شد اما با گزارش مردمی مبنی بر مشاهده تخلیه مرغ در ساعات ابتدایی روز، از سردخانه واحد مزبور بازرسی کردیم که مشخص شد، مرغ‌ها را در سردخانه مخفی کرده و از عرضه خودداری می‌کند.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی ادامه داد: در این واحد صنفی نیز ضمن تشکیل پرونده مبادرت به عرضه مرغ‌ به قیمت 11 هزار و 500 تومان به مردم کردیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تعزیرات استان تهران تعزیرات مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد

رضا مظفری با اشاره به اجرای طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۱ فروردین امسال، گفت: در این طرح ۱۵۰ تیم گشت مشترک در استان برای بازرسی اعزام شدند و در مجموع ۹۲۹ بازرسی انجام دادند.

وی اضافه کرد: در این طرح برای ۵۴۴ واحد دارای تخلف پرونده تشکیل شد و ۶۸ واحد متخلف نیز به پلمب و نصب بنر محکوم شدند.

این مسوول در مورد موضوع شکایت ها گفت: بیشترین شکایت ها به ترتیب ۵۳۹ پرونده مربوط به کالا و خدمات و پنج فقره در ارتباط با تخلفات بهداشتی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان تخلف گرانفروشی، درج نکردن قیمت و ارائه نکردن فاکتور خرید را دارای بیشترین فراوانی در پرونده های این طرح عنوان و خاطرنشان کرد: در این طرح متخلفان به پرداخت ۳۷ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد