Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:18:43 GMT

فرهیختگان ارزش‌های معنوی جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۸۶۸۵

فرهیختگان ارزش‌های معنوی جامعه هستند

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین فلاح فرماندار میبد در همایش نوروزی فرهیختگان میبدی با اشاره به اینکه فرهیختگان ارزش‌های معنوی هستند، افزود: فرهیختگان  جزء مهمترین پایگاه‌های تربیتی برای تاثیر بر روی جامعه و به ویژه نسل امروز هستند.

وی  با اشاره به اینکه نباید از زیر ساخت‌های فرهنگی غافل شویم ،افزود:  توسعه‌ جامعه به جایگاه و ارزش فرهیختگان بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار میبد  ادامه داد: در سال ۴۵ پروژه اولویت دار برای شهرستان معرفی کردیم و توانستیم آنرا به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه ثبت جهانی زیلو با کمک مردم و مسئولان اتفاق خوش و میمون بود،گفت: جهانی شدن میبد را دنبال می کنیم و اتفاقات خوبی را رقم خواهیم زد وافق ما ۲۰۲۰ است.

فرماندار میبد با بیان اینکه ۳۰۰ نفر دربخش زیلو و ۵۰۰ نفر در بخش صنایع دستی و ۲۵۰ نفر در بخش کاربافی در حال فعالیت هستند افزود: با توجه به شاخص‌های تعیین شده در سال ۹۷ توانستیم ۲۴ کیلومتر روشنایی میبد تا پل خورشید را در شرایط سخت اقتصادی انجام دهیم.

وی به برخورداری تمام روستا‌های میبد از نعمت گاز اشاره کرد و گفت: سال ۹۷ را سال ورزش نامیدیم و در این بخش ۱۰ میلیارد هزینه شده است و همچنین برای اولین بار در میبد ۴ مدرسه از سوی بنیاد برکت ساخته وبهره برداری شد.

فرماندار میبد در ادامه عنوان کرد: بهره برداری از دانشکده پرستاری بااعتباری بالغ ۵ میلیارد تومان، توسعه بیمارستان میبد با کمک خیرین، به سرانجام رسیدن طرح تفصیلی با کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته بوده است.

فلاح با اشاره به اینکه احداث باند فرودگاه میبد ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: ۹۰ درصد از پایانه صادرات کاشی در کنار ایستگاه راه آهن میبد تشکیل شده است که برای ورود مواد اولیه و صادرات کاشی از طریق ریل آهن برای اولین بار درکشور رقم خواهد خورد.

وی به بهره برداری سایت امداد و نجات با هزینه ۲ میلیارد تومان و ساخت استخر آموزش وپرورش اشاره کرد و گفت: نیروگاه خورشیدی میبد به علت تحریم‌ها سرمایه گذار آلمانی از ساخت آن منصرف شد و با تلاش‌های مجدد یک گروه چینی برای سرمایه گذاری دعوت شده اند که درصورت مساعد بودن شرایط تحریم این پروژه را به بهره برداری خواهیم رساند.

انتهای پیام/ی

فرهیختگان مهمترین پایگاه‌های تربیتی  جامعه هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ باغات گامی در جهت تامین امنیت غذایی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آیت الله اعرافی امام جمعه میبد گفت: نهضت کاشت یک میلیارد درخت علاوه بر تامین حفظ محیط زیست ارتقاء رتبه کشور ایران در جهان را بهمراه خواهد داشت که امیدواریم جهادکشاورزی همچون گذشته در ایجاد باغات کم آبخواه و افزایش راندمان آبیاری اقدام نماید.    مدیر جهاد کشاورزی میبد حفظ کاربری اراضی کشاورزی همراه با تامین نهال‌های مثمر در شهرستان را اقدامی موثر در حفظ امنیت غذایی برشمرد.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های قرآنی در بین جوانان تقویت شود
  • لحظات معنوی ماه رمضان همراه با برنامه های شبکه خاوران
  • یک پیمایش و چند تحلیل؛ آیا سویه‌های خانواده‌گرایی در ایران به سمت سکولار شدن است؟
  • دومینوی تحولات خانواده در جهان؛ تمایزات نسلی و مسئله حجاب یک چالش جهانی و تاریخی
  • زبان فارسی مرز معنوی ما است
  • مردم وارث اصلی حکومت‌ هستند
  • شهرستان میبد به شهر سرآمد قرآنی مبدل شود
  • «فرهیختگان» خطاب به آیت الله صدیقی: چرا سکوت کرده‌اید؟!
  • انتقاد تند روزنامه فرهیختگان به سکوت آیت الله صدیقی
  • حفظ باغات گامی در جهت تامین امنیت غذایی